رحیم‌پور ازغدی: از دل شعار "ما می‌توانیم" هزاران مجاهد و چریک بیرون آمده است

کدخبر: 981106

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش بسیج دانشجویی سراسر کشور افزود: زمانی امام خمینی(ره) فرمودند؛ ایران وطن دوم چریک‌های جهان است اما مسئولان ما این سخنان امام را سانسور می‌کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهمترین محورهای سخنان حسن رحیم‌پور ازغدی در همایش سه هزار نفری بسیج دانشجویی سراسر کشور به شرح زیر است:

- امروز دشمنان اسلام می گویند جهان در اردوگاه اسلام قرار گرفته است و شعارهای که 35 سال پیش داده می‌شد امروز هم داده می شود و این تا جایی پیش رفته که پرچم آمریکا در داخل خود کشور آمریکا به آتش کشیده می شود.

- امروز اسرائیل برای اولین بار در لبه پرتگاه قرار گرفته است و ارتش هایی مانند آمریکا و ناتو در حال عقب نشینی هستند و دیگر قادر به غارت کشورهای اسلامی نیستند.

- آنهایی که شعار ما می توانیم را قبول ندارند امروز باید شرمنده باشند چرا که مبارزه با استکبار را انزوا می دانند و نمی خواهند بدانند که این تحریم ها به نفع ماست نه به ضرر ما و اکنون باید بگوییم از دل این شعارها ده ها هزار نفر مجاهد و چریک بیرون آمده است و امروز کسانی که تروریست‌ها را می سازند هدفشان تخریب اسلام و شهادت اسلامی است.

- امام خمینی به صراحت گفتند ما با نگاه مردمی باید دنیای مادی مردم را تامین کنیم و اسلام برای بسیج فقرای جهان باید علیه غارت گران است.

- امروز باید قبول کنیم که به نام خدا و اسلام جهان را تغییر داده ایم البته نه ما بلکه اسلام.

- باید از پیروی بعد از انقلاب آماده شویم و چندصد نفر از نیروهای مردمی باید از کشور خارج شوند و در جهان پخش شوند و این افراد باید به عنوان سپاه خدمت به بشریت با پرچم اسلام به مردم دنیا خدمت کنند. البته نه برای تروریسم و آدم کشی بلکه برای کمک فرهنگی ماده و آگاهی بخشی به مردم دنیا. دوران تقیه تمام شده است.

- امام خمینی فرمودند: ایران وطن دوم چریک های جهان است اما مسئولان ما این حرف‌های امام را سانسور می کنند.

- بعد از اعلام حکم ارتداد سلمان رشدی به امام بعد از ده سال عده ای گفتند این حکم خلاف دیپلماسی است.

- احتمالا در هفته های آینده همان توطئه ای که غرب علیه سوریه و عراق انجام داد در مورد یمن هم انجام خواهد گرفت.

- امام (ره) زمانی می گفتند مسئولان ما باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست بلکه انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهان و رهبری امام زمان (عج) است.

- ایشان همچنین می فرمودند اگر شما به دشمن بگویی غلط کردیم آنها بازهم دست از سر شما برنمی دارند و می خواهند شما را به عبرت دیگران تبدیل کنند.

- اگر ما در محیط بسته ایران بمانیم قطعا شکست خواهید خورد. باید حساب خود را ابرقدرت ها یکسره کنیم چرا که آنها کمر به نابودی ما بسته‌اند.

ارسال نظر: