آصفری: انتقاد صریح از پارلمان زمینه سوءاستفاده مغرضان را فراهم می‌کند

کدخبر: 987365

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» با انتقاد از اظهارنظر هاشمی رفسنجانی در مورد پارلمان از نمایندگان خواست با خودداری از برخی اظهارنظرها مانع از ایجاد شرایطی برای انگ زدن به مجلس شوند

محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با «نسیم» با انتقاد از اظهارنظر هاشمی رفسنجانی در مورد برخی نمایندگان مجلس اظهار کرد: ما هر چه به زمان انتخابات مجلس نزدیک‌تر می‌شویم این سخنان از سوی احزاب مشارکت کننده مطرح شده و گسترش می‌یابد اما از آقای هاشمی رفسنجانی توقع نداریم که اینگونه مجلس را مورد هجمه خود قرار دهند چرا که بنیان‌گذار کبیر انقلاب ا سلامی کل مجلس را تأیید کرده بود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر یک نماینده‌ای در صحن مجلس اظهار نظر کرد دلیل بر این نیست که کسی به خود این جرأت را بدهد که به تخریب و تقطعه کل مجلس بپردازد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خطاب به نمایندگان تصریح کرد: نمایندگان نیز باید شأن مجلس را حفظ کرده و اظهار نظر بی‌ربط ولو از پشت تریبون مجلس نکنند و از بیان مسائلی که برای افراد فرصتی را ایجاد کند که انگ دروغ‌گویی به نمایندگان بزنند، اجتناب ورزند.

آصفری انتقاد صریح در مورد روند فعالیت پارلمان را فراهم کردن زمینه‌ای برای سوء‌استفاده مغرضان دانست و یادآور شد اگر آقای هاشمی رفسنجانی در مورد برخی نمایندگان چنین نظری دارند بهتر است به جای بیان آن از پشت تریبون به مراجع قانونی مراجعه کنند تا با فرد متخلف برخورد شود ضمن اینکه مجلس دستگاه نظارتی بر روند فعالیت نمایندگان دارد. بنابراین باید از این طریق مشکل پیگیری شود.

ارسال نظر: