تهران، در انتظار استاندار

کدخبر: 2375851

پس از رفتن منصوری به پاستور، تهران همچنان در انتظار معرفی استاندار است.

نسیم آنلاین:‌ از آغاز انقلاب تا کنون، استان تهران 17 استاندار را تجربه کرده است. افرادی مانند محمدنبی حبیبی، کامران دانشجو، مرتضی تمدن، سید حسین هاشمی، محمدحسین مقیمی و محسنی بندپی از معروف ترین استانداران تهران از گذشته تا کنون هستند.

آخرین نفری که تهران آن را در راس مدیریت خود دید، محسن منصوری بود که پس از حدود یک سال مدیریت استان تهران به پاستور نقل مکان کرد و سمت معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری را قبول کرد.

منصوری متولد 1363 و جوان‌ترین استاندار تهران است که پس از سمت‌هایی همچون tرمانداری ورامین و سمت‌های مدیریتی در هلال‌احمر و بنیاد مستضعفان و وزارت آموزش و پرورش به استانداری تهران رسید و پس از صولت مرتضوی که سکان وزارت کار و رفاه را در دست گرفت، از آبان ماه، به جای وی به نهاد ریاست جمهوری رفت.

حال در روزهایی که تهران و برخی شهرها و استان‌های کشور شرایط آرامی را تجربه نمی‌کنند، استانداری تهران سرپرستی را هم به خود نمی‌بیند.

مساله‌ای که وحیدی، وزیر کشور اعلام کرد گزینه هایی در دست بررسی است و قطعا با طی شدن مراحل بررسی گزینه نهایی استاندار تهران به هیات دولت معرفی تا انتخاب شود. وی تاکید کرد بزودی گزینه استاندار تهران به هیات دولت معرفی خواهد شد.

ارسال نظر: