مدیرعامل شرکت شهروند در نشست خبری خبرداد:

طرح تخفیف ویژه در ۶ فروشگاه جنوب شهر تهران

کدخبر: 2001179

علوی درباره اعمال تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های شهروند جنوب شهر، گفت: ۶ فروشگاه نازی‌آباد، طیب، والفجر، مبعث را‌ه‌آهن و جمهوری در فاز نخست مشمول تخفیفات شده‌اند و این طرح در فاز دوم برای سایر فروشگاه‌ها جنوب شهر اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، علوی در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره اعمال. تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های شهروند جنوب شهر گفت: 6 فروشگاه نازی‌آباد، طیب، والفجر، مبعث، راه‌آهن و جمهوری در فاز نخست مشمول تخفیفات شده اند و این طرح در فاز دوم برای سایر فروشگاه ها جنوب شهر اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تخفیفات در سایر فروشگاه ها اعمال نخواهد شد, تصریح کرد: تخفیفات 10 تا 15 درصد برای بیش از 11 هزار بارکد کالا اعمال شده است. کالای اساسی ما بالای 40 درصد تخفیف دارند ک می توان به مواد غذایی پروتینی از جمله تخم مرغ اشاره کرد.

وی درباره افزایش فروش در این فروشگاه ها با اجرای طرح به نسیم آنلاین گفت; فروش ویژه از 17 ربیع شروع شده و تا الان فاصله زیادی ندارد اما رشد 15 درصدی فاکتوری داشته است. و این رشد تا 30 درصد قابل پیش بینی است. مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: امیدوارم با رشد ریالی نیز مواجه شود. البته قرار است طرح مستمر باشد و فاز اول تا پایان سال جاری خواهد بود.

وی درباره دو نرخی بودن کالاها به دنبال اجرای این طرح گفت: تدابیری برای برخی از نقاط شهر لازم الاجراست. فکر نمیکنم چنین خروجی داشته باشد.

علوی با بیان اینکه در این طرح تامین کنندگان همکاری خوبی با ما داشتند, تاکید کرد: مطالعاتی برای سبد غذایی ساکنان جنوب شهر صورت گرفته است. 10 گروه اساسی از جمله مرغ , تخم مرغ گوشت برنج حبوبات لبنیات روغن مورد هدف ما است.

وی ادامه داد: فروش کالا به صورت انبوه برای جلوگیری از برخی مسایل پیش بینی شده است.‎

ارسال نظر: