عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد

فرصت ۷۰ روزه معاون دادستان به مالک پاساژ علاء‌الدین

کدخبر: 2045613

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از فرصت ۷۰ روزه از سوی معاون دادستان به مالک پاساژ علاء الدین خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با میزان گفت: مالک پاساژ علاء الدین درخواست خود مبنی بر دریافت زمان برای تخریب اضافه بنای پاساژ را به معاون دادستان تهران ارائه کرده بود.

وی افزود: آن زمان 3 ماه به مالک فرصت داده شد که از این فرصت تنها 70 روز باقی مانده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست مالک علاء الدین از دادستانی به منظور تخریب اضافه بنا از سوی کارگرانی که تایید شده اند، اظهارکرد: مالک پاساژ علاء الدین درخواست کرده بود که اضافه بنا را توسط کارگرانی که خودش انتخاب می‌کند، تخریب کند و با خواسته او موافقت نیز شد.

قناعتی در خصوص درخواست‌های مکرر مالک پاساژ علاء الدین برای دریافت مهلت به منظور تخریب نکردن بنا خاطرنشان کرد: بیش از یک سال از موضوع تخریب اولیه پاساژ علاء‌الدین می‌گذرد اما طی این مدت زمان، مالک دائم با لابی‌هایی که داشته تخریب را به عقب انداخته است.

وی از عقد قرار داد شهرداری منطقه 11 با پیمانکار تخریب پاساژ علاء الدین خبر داد و اذعان کرد: شهرداری منطقه 11 با پیمانکار تخریب نیز قرار داد امضا کرده و به محض اینکه فرصت 70 روزه مالک علاء الدین به اتمام رسد و اضافه بنا تخریب نشده باشد، پیمانکار وارد عمل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مقرر شده در مدت زمان 70 روزه، شهرداری روند تخریب پاساژ علاء الدین را در دستور کار قرار دهد و نظارت ها بر نحوه تخریب به صورت مرتبط صورت گیرد.

ارسال نظر: