رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

لازم نیست برای هر موضوعی در شورا امضاء جمع کنیم

کدخبر: 2048245

شاکری عنوان کرد: به خودم و اعضای شورا نیز تذکر می دهم و می گویم که نباید بگذاریم طرح های اعضا که به شورا آورده می شود حیثیتی و دو قطبی شود. یعنی نباید طرح ها شکل و شمایل برنده و بازنده داشته باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور دویست و هفتاد و هفتمین ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک طرح جدیدتری که معضلات مردم منطقه را رفع کند، به اجرا در آید.

وی با تاکید بر اینکه باید به جایگاه شهدای آتش نشان ارج نهاده شود، خاطرنشان کرد: در کنار این مهم باید آتش نشانان زنده را نیز دریابیم تا از امکانات خوب برخوردار باشند و در حین اجرای مسئولیت هایشان دغدغه مسکن و هزینه های جاری زندگی نداشته باشند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اینکه آتش نشانان باید از آموزش و تجهیزات لازم نیز برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: اگر آتش نشانان دل شان رابه آتش می زنند، باید از داشتن امکانات لازم در زندگی شان خیال شان راحت باشد.

شاکری در ادامه عنوان کرد: به خودم و اعضای شورا نیز تذکر می دهم و می گویم که نباید بگذاریم طرح های اعضا که به شورا آورده می شود حیثیتی و دو قطبی شود. یعنی نباید طرح ها شکل و شمایل برنده و بازنده داشته باشند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر با تاکید بر اینکه همه اعضا برنده هستند، ادامه داد: از سمت افرادی که طرح هایی آورده می شود، نباید قبل و بعد از جلسات به مسائل حیثیتی پرداخته شود. به طور مثال در خصوص طرح کاهش اختیارات مالی شهردار که بیش از 20 امضا داشته، اما بعد از بررسی تغییر کرد، باید از حیثیت شورا دفاع کنیم. زیرا همه نظر داریم که مصوبات شورا قابل اصلاح است.

شاکری با انتقاد از اینکه این دوقطبی شدن به کارشناسان نیز کشیده می شود، خاطرنشان کرد: می توانیم برای رسیدگی به امور از تذکر و سوال و استیضاح استفاده کنیم. پس لازم نیست برای هر موضوعی 20 امضا جمع کنیم. ضمن آنکه ممکن است در طرح ها تغییراتی ایجاد شود، اما باید یکپارچگی شورا حفظ و از حیثیت شورا دفاع کنیم.

ارسال نظر: