مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد:

کشف ۱۱ مرکز غیرمجاز نگهداری مواد شیمیایی در خانه‌های متروکه ناصر خسرو

کدخبر: 2055500

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به کشف ۱۱انبار غیرمجاز شیمیایی فروشان در ناصرخسرو در صبح امروز گفت: با یک اقدام ضربتی و با حضور پلیس فاتب این انبارها در خانه های متروکه پلمپ شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا قدیمی با بیان اینکه بعد از پاکسازی ناصرخسرو از شیمیایی فروشان متوجه شدیم که برخی از افراد فعال در این صنف همچنان در انبارهای متروکه در این محدوده اقدام به نگهداری مواد مخدر صنعتی و شیمیایی می‌کرده‌اند، گفت: 11 انبار 500 متری که به ظاهر خانه‌های متروکه بودند محل نگهداری این مواد خطرناک بودند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اجرای این طرح ضربتی که صبح امروز با حضور پلیس فاتب انجام شد، خاطرنشان کرد: طی 6 ماه گذشته چندین جلسه با اعضای این صنف انجام شد و از امروز تا روز جمعه که روز پاکسازی کامل است، نسب به پاکسازی این انبارها اقدام خواهیم کرد.

قدیمی با بیان اینکه در هیج کجای دنیا انبارهای خطرناک در مرکز شهر نیستند، اضافه کرد: بعد از تخلیه این انبارها این خانه‌های متروکه پلمپ و دیوار کشی شده تا براساس قانون با مالکین این خانه‌ها برخورد و تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر اینکه در مجتمع تجاری کیمیا برای آنها خدمات گوناگون و خوبی را در نظر گرفته ایم، اظهارکرد: از 270مرکز تجاری موجود در این خصوص 250 مرکز به بازار کیمیا انتقال یافته است. محلی را در خاوران برای این صنف در نظرگرفته بودیم اما تا کنون 7 تا 20 واحد بیشتر در این محل فعالیت نداشته اند و برخی از املاک تحویل داده شده به آبمیوه فروشی و فروش مواد غذایی اختصاص یافته است.

قدیمی در پایان اظهارکرد: بعد از اجرای این طرح تمام اجناس مربوط به شیمیایی فروشان برچسب و لیبل خواهند داشت و تمامی اجناس قاچاق ضبط می شوند.

ارسال نظر: