پرویز سروری:

BBC هم پشت پرده انتخابات هیأت رئیسه شورا بود/ حافظی زبان اصلاح طلبان شده است

کدخبر: 2059354

سروری در خصوص اینکه چرا این همه حواشی در نزدیک انتخابات به وجود آمد و آیا این حواشی برنامه‌ریزی شده بود گفت: خبرهایی شنیده می‌شد که از بیرون شورا هدایت‌هایی صورت می‌گیرد و برای داخل شورا مهندسی می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در خصوص روند انتخابات هیأت رئیسه گفت: این دوره انتخابات هیات رییسه با انتخابات سال‌های گذشته کاملا متفاوت بود. چرا که از اول سال مشاهده می‌کردیم که حال و هوای شورا تغییر کرده است و نحوه برخورد با موضوعات سیاسی شده است.

وی افزود: در این خصوص حتی خبرهایی شنیده می‌شد که از بیرون شورا هدایت‌هایی صورت می‌گیرد و برای داخل شورا مهندسی می‌کنند! علاوه بر آن شبکه‌هایی ماندد بی‌.بی‌.سی هم وارد این رقابت شده بودند و به نوعی به نفع جریان مقابل موضع گیری می‌کردند. وقتی شما همه این موارد را کنار یکدیگر قرار دهید، متوجه می‌شوید که این یک انتخابات عادی نبود و به یک انتخابات فرا شورایی تبدیل شده بود.

سروری در خصوص اینکه چرا این همه حواشی در نزدیک انتخابات به وجود آمد و آیا این حواشی برنامه ریزی شده بود گفت:ما از ابتدای دوره سال چهارم شورا قرار بر این گذاشتیم و یک توافق نانوشته ای باهم انجام دادیم تا موضوعات سیاسی را وارد صحن شورا نکنیم و رقابت را فقط بر سر خدمت به مردم بگذاریم.اما خب نمی دانم چرا این توافقات کم رنگ شد و ما شاهد این بودیم که در بیرون از شورا برای شورا پخت و پز می شود و این واقعا جای نگرانی داشت.

وی ادامه داد: از یک طرف ورزشکاران شورا را در فشار قرار دادند و رای آنها را اجاره ای خواندند و از طرفی هم مسائل مختلفی را مطرح کردند تا عملکرد شورا را زیر سوال ببرند. در صورتیکه از زمانیکه آقای چمران ریاست شورا را برعهده گرفته اند یک مدیریت غیر سیاسی را شاهد بوده ایم و به دور از همه چیز سعی کرده اند تا یک مدیریت اجتماعی را در شورا داشته باشند.

سروری افزود: خدا را شکر می کنم که نماینده‌های فهیم شورا نشان دادند که تحت تاثیر این هوچی گری‌ها قرار نمی‌گیرند و با عقل و منطقشان تصمیم‌گیری می‌کنند و من به عنوان یک عضو شورا از هیات رییسه درخواست دارم تا همین روند مدیریت غیر سیاسی را ادامه دهند و در گسترش آن استمرار داشته باشند.

سروری در خصوص اینکه چرا آقای حافظی در انتخابات دیروز خلاف جریان اصولگرایی عمل کرد در صوریت که او با لیست اصولگرایی وارد شورا شده است، گفت: من فکر می‌کنم که ایشان در سه سال قبل هم بیشتر به نفع اصلاح طلب‌ها عمل کرده است تا اصولگراها! ما اقدام خاصی از آقای حافظی برای جریان اصولگرایی ندیده‌ایم و ایشان بیشتر همراه با اصلاح طلب‌ها بوده است. در همه موضوعات ایشان زبان اصلاح طلب‌ها شده است و در دوره‌های قبل هم شاهد همین رفتار غیر اصولگرایانه ایشان بودیم.

عضو شورای شهر در خصوص کاندیداتوری حافظی در انتخابات نایب رئیسی گفت: ایشان به خرد جمعی اعتقاد چندانی ندارد و معتقد است که هرچه را که می‌فهمد باید عمل کند.

من فکر می‌کنم ایشان در توهمی به سر می‌بردند که چند رای از اصولگراها و چند رای از اصلاح طلب‌ها دارد و می‌تواند نایب رییس شورا باشد اما همانطور که مشاهده شد فقط خود ایشان به خودشان رای دادند! علیرغم اینکه در این خصوص ما به ایشان مشاوره داده بودیم که چه فضای رقابتی وجود دارد ایشان با توهم کاندید شدند و نتیجه‌اش را هم دیدیم.

ارسال نظر: