رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران انتقاد کرد:

انتقاد از ترافیک شدید پس از بارندگی دیشب تهران/ قیمت بلیت اتوبوس و هواپیما برای نجف گران شده

کدخبر: 2072964

اقبال شاکری در سیصد و چهارمین نشست شورای شهر تهران در تذکری با انتقاد از ترافیک گسترده شهر تهران پس از بارش باران گفت: بارندگی شب گذشته علاوه بر ترافیک شدید، باعث خرابی مترو شد. از سوی دیگر شاهد کمبود تاکسی در معابر بودیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری در سیصد و چهارمین نشست شورای شهر تهران در تذکری با انتقاد از ترافیک گسترده شهر تهران پس از بارش باران گفت: بارندگی شب گذشته علاوه بر ترافیک شدید، باعث خرابی مترو شد. از سوی دیگر شاهد کمبود تاکسی در معابر بودیم.

وی با انتقاد از برخی رانندگان گفت: در شرایطی مانند دیشب، تقاضای ما این است که رانندگان تاکسی همکاری بیشتری با مردم داشته باشند.

شاکری تصریح کرد: کمبود تاکسی، خرابی مترو، نبود اتوبوس و ترافیک گسترده، چهره ناخوشایندی را در معابر پایتخت ایجاد کرده بود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در تذکر دوم خود به موضوع حضور زائران اربعین حسینی در کربلا و نجف اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب در این زمان نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام می‌کنند.

وی توضیح داد: بلیت اتوبوس و هواپیما گران شده و در جاهای مختلف، متفاوت است؛ ضمن اینکه رقم‌های عجیبی بابت بیمه زائران دریافت می‌کنند.

شاکری در خاتمه گفت: دولت باید در این زمینه تسهیل‌گری کند نه اینکه شرایط فرصت‌طلبی برای سودجویان را فراهم کند.

ارسال نظر: