اخبار آرشیوی

کدخبر: 219550

‌مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران: در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کاهش فاصله زمانی حرکت‌ قطارهای مترو تهران در ساعت‌های پرازدحام، پیش‌بینی شده است

جعفر ربیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: هر 5 دقیقه یک قطار از ایستگاه‌های مبدا برای انتقال مردم حرکت خواهد کرد که این فاصله زمانی در ساعت‌های شلوغ نمایشگاه به سه دقیقه کاهش پیدا میکند.
متروی تهران با تدوین برنامه‌ای ویژه در روزهای برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دسترسی علاقه‌مندان کتاب را به مصلای امام خمینی(ره) تسهیل خواهد کرد. ‌مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز مردم را به استفاده از مترو در روزهای پرترافیک پیش‌رو دعوت کرد. به گفته ربیعی در صورت نیاز برنامه‌ریزی کاملی برای اختصاص قطارهای فوق‌العاده نیز برای نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده است. بر این اساس دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلای مترو تهران، ایستگاه‌های ورود و خروج مسافرانی اند که مقصد و مبدا ایشان نمایشگاه کتاب تهران است. ربیعی با بیان این که تمام نیروها و امکانات متروی تهران برای ارائه خدمات به مردم در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بسیج شده‌اند، افزود: از مردم خواهش میکنم در رفت و آمد به نمایشگاه آرامش خود را حفظ کنند و هیچ عجله‌ای برای ورود و خروج نداشته باشند. مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران تصریح کرد: علاقه‌مندان کتاب مطمئن باشند که حتی در ساعت‌های پایانی شب نیز قطارهای ویژه برای انتقالشان به مقصد مورد نظر ایشان در نظر گرفته شده است. وی از مسوولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نیز قدردانی کرد که با همکاری مناسب زمینه بهره‌مندی مطلوب مردم از متروی تهران را در این روزها تسهیل کرده‌اند. بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره)‌ برگزار میشود.
ارسال نظر: