‫۱۵ نفر از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۳ در نشست امروز شورای شهر تهران تجلیل شدند

کدخبر: 964350

اقبال شاکری، عضو شورای شهر گفت: اتاق فکر نخبگان تهرانی شورا به‌زودی افتتاح می‌شود/ دبیر، دیگر عضو شورای شهر گفت: نخبگان باید کار اجرایی را یاد بگیرند نباید صرفا با دادن سکه‌ای از آنها تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، اقبال شاکری در نشست علنی امروز شورای شهر تهران گفت: این اتفاقی که برای این برگزیدگان رخ داده است درزندگی آنها ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز اعلام می‌کنم که اتاق فکر نخبگان تهرانی شورا به‌زودی افتتاح می‌شود .

علیرضا دبیر دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نباید نخبه را رها کرد، گفت: این نخبگان باید کار اجرایی را یاد بگیرند نباید صرفا با دادن سکه‌ای از آنها تقدیر کرد. کشور باید در حفظ نخبگان برنامه داشته باشد .

هادی ساعی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: در کشور نخبگان زیادی را داریم که شناختی از آن نداریم آقای رستگار یکی از این افراد که توانسته است رئیس فدراسیون نخبگان جهان شود. باید از این افراد تقدیر شود.

در بخشی دیگر محمد سالاری، رئیس کمیسیون اجتماعی و شهرسازی شورا به عدم اضافه‌کردن نام ری و تجریش به شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: قرار بود شورای شهر تهران به شورای شهر تهران،‌ ری و شمیرانات تغییر یابد اما تاکنون محقق نشده است .

وی همچنین از عدم تخصیص اعتبارات به معاونت شهرسازی و معماری خبر داد و افزود: تاکنون 20 درصد بودجه تخصیص داده نشده است .

سالاری با اشاره به اینکه قرار بود پرونده‌های کمیسیون ماده 5 ابتدا به کمیسیون‌های مربوطه شورا بیاید، ‌تاکید کرد: این کار نیز هنوز انجام نشده است.

ارسال نظر: