سرخو: ۲۰۰ هزار کارگر ساختمانی آموزش دیدند

کدخبر: 998017

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران اعلام کرد: موضوع ساماندهی کارگران از کارگران ساختمانی شروع شده و در مرحله بعد باید باقی کارگران همچون کارگران فصلی نیز سامان‌دهی شوند

به گزارش «نسیم»، محسن سرخو با اعلام این خبر افزود: موضوع ساماندهی کارگران از کارگران ساختمانی شروع شده و در مرحله بعد باید باقی کارگران همچون کارگران فصلی نیز سامان‌دهی شوند.

وی از تشکیل کارگروه‌هایی در فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران برای پیگیری موضوعات کارگری در شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این کارگروه‌ها شامل کارگروه کارهای سخت و زیان‌آور، کارگروه همسان‌سازی، کارگروه امور رفاهی، کارگروه شورا‌ها و تشکل‌ها، کارگروه بیمه و درمان و کارگروه آموزشی است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران بر لزوم آموزش کارگران تاکید کرد و گفت: موضوع آموزش باید در شورا‌ها جدی گرفته شده و دانش کارگران در خصوص کار و تامین اجتماعی ارتقا یابد.

سرخو با اشاره به موضوع ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در شهرداری تهران و سازمان‌های مرتبط با آن اعلام کرد: برای انجام اقدامات لازم جلسات متعددی با مسوولان برگزار شده است و این صورتجلسه در مرحله امضا نهایی است.

رئیس فراکسیون کارگری با اشاره به تشکیل خانه‌های عمران در شهر تهران گفت: مردم تهران می‌توانند برای به کارگیری کارگران ساختمانی به این خانه‌ها مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند فردی که به منزل و یا محیط کار خود می‌برند، به لحاظ گزینشی انسان سالمی است این در حالی است که با این روش سابقه کاری و بیمه کارگر نیز حفظ می‌شود.

ارسال نظر: