تهیه کننده نماهنگ "آغوش امن": برای تولید این اثر از ۲۰ لوکیشن استفاده کردیم

کدخبر: 1028218

محمدمهدی فکریان در نشست خبری نماهنگ "آغوش امن" گفت: از این کارها باید بیشتر از اینها ساخته شود و با یکی دو کار ساخته شده مشکل ما در عرصه کار در حوزه دفاع مقدس حل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، نشست خبری عوامل نماهنگ "آغوش امن" پیش از ظهر امروز شنبه 4 مهرماه در خبرگزاری فارس و با حضور "علی تادی" تهیه کننده و کارگردان این اثر، "محمد مهدی فکریان" دیگر کارگردان کار "یاحا کاشانی" شاعر و "سید محمد حسین میری" رئیس خانه موسیقی بسیج در خبرگزاری فارس برگزار شد.

محمد مهدی فکریان، کارگردان دوم این نماهنگ در ابتدای این نشست خبری گفت: در موسسه سفیر فیلم دغدغه انجام یک کار برای شهدا را داشتیم. اما با پیش آمدن ماجرای تفحص شهدای غواص استارت کار ما زده شد تا این نماهنگ را تهیه و تولید کنیم.

وی افزود: هدف ما از تهیه و تولید این نماهنگ بیشتر پرداختن به جنبه داستانی آن بود. در حقیقت در نظر داشتیم تا به غیر از تصاویر آرشیوی که معمولا در ساخت نماهنگ استفاده می شود از تصاویری داستانی، جذاب و تاثیرگذار برای مخاطبان استفاده کنیم.

این کارگردان ادامه داد: پیش از این، نماهنگ قرار بود بسیار زودتر آماده شود ولی به علت برخی مشکلات آماده شدن آن کمی به تاخیر افتاد. نکته مهم دیگر اینکه برای ساخت این نماهنگ از 20 لوکیشن استفاده کردیم و 2 روز هم طول کشید تا کارهای تدوین و پس تولید آن را انجام بدهیم.

فکریان خاطرنشان کرد: تمامی مراحل فنی شامل تدوین و اقدامات دیگر این نماهنگ به طور معمول دو ماه زمان لازم داشت که ما با یک هفته کار شبانه روزی این مهم را به انجام رساندیم.

علی تادی، تهیه کننده و کارگردان اول این نماهنگ در بخش دیگر این نشست خبری گفت: من به همراه تیم خود پیش از این قصد داشتیم تا نماهنگی را برای هفته دفاع مقدس آماده کنیم. اما زمانی که شعری را که "یاحا کاشانی" شاعر خوب کشور را از برنامه علی ضیاء شنیدم به این مجری تماس گرفته و شماره این شاعر را از او گرفتم.

وی افزود: پس از تماس با آقای "یاحا کاشانی" و صحبت هایی که با هم داشتیم و قرار شد کار ساخته شود به دنبال مشخص کردن خواننده آن رافتیم که در نهایت آقای "رضا صادقی" را برای خوانندگی این کار انتخاب کردیم.

این تهیه کننده و کارگردان ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که موسسه سفیر فیلم این کار را پذیرفت. زمانی که فیلمنامه این نماهنگ برای من ارسال شد چیزی حدود 4 روز بر روی آن کار کردم و سپس این کار را آغاز کرده و به سرانجام رساندیم.

تادی خاطرنشان کرد: لوکیشن های فراوانی برای ساخت این نماهنگ استفاده شد. در این نماهنگ فقط شاهد صدای "رضا صادقی" هستیم و تصویری از این خواننده خوب کشور نشان داده نمی شود. این نماهنگ به صورت داستانی بوده و تا آنجایی که شد سعی کردیم تا از تصاویر آرشیوی در آن استفاده نکنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در این نماهنگ فقط 15 ثانیه از تصاویر آرشیوی استفاده شده است. از این کارها باید بیشتر از اینها ساخته شود و با یکی دو کار ساخته شده مشکل ما در عرصه کار در حوزه دفاع مقدس حل نمی شود.

گفتنی است ویدئو موزیک "آغوش امن" با صدای "رضا صادقی" در رسای شهدای غواص همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توسط سفیر فیلم و با همکاری خانه موسیقی بسیج تهیه و منتشر شده است.

ارسال نظر: