خاطرات تلخ و شیرین بازیگر نقش "همسر زهیر" در سریال مختارنامه

کدخبر: 1032490

مریم بوبانی به «نسیم» گفت: شش سال بعد از آغاز فیلمبرداری دوباره مقابل دوربین مختارنامه حاضر شدم و قسمت‌‌هایی که قبلا بازی کرده بودم را مجددا بازی کردم زیرا بازیگر نقش مقابل من عوض شده بود

مریم بوبانی بازیگر سریال "مختارنامه" پیرامون وضعیت ساخت آثار مذهبی خصوصا با موضوع محرم و عاشورا در رسانه ملی به خبرنگار «نسیم»، گفت: از ابتدا قرار بود که فیلمبرداری سریال "مختارنامه" با حضور من کلید بخورد. اما من از اسب سقوط کردم و به همین دلیل کار تصویربرداری برای مدتی به تعویق افتاد. منتهی از ماه دوم به سر کار رفتم و مشغول بازی در کار شدم.

وی افزود: البته من شش سال بعد از آغاز فیلمبرداری و در حقیقت در سال ششم دوباره مقابل دوربین حاضر شدم و آن قسمت هایی را که قبلا بازی کرده بودم را مجددا بازی کردم زیرا بازیگر نقش مقابل من عوض شده بود.

بازیگر سریال "مختارنامه" ادامه داد: اگر بخواهیم علت کمتر ساخته شدن کارهای مذهبی و دینی در تلویزیون را بررسی کنیم باید عرض کنم که دیگر کسی با تلویزیون کار نمی کند. رسانه ملی آنقدرها بدعهدی کرده که دیگر کارگردان هایی که کارهایی خوبی ارائه می دادند با تلویزیون کار نمی کنند.

بوبانی خاطرنشان کرد: موضوع ساخت آثار دینی و مذهبی در تلویزیون باید متولی مشخصی داشته باشد که متاسفانه متولی آن هم خیلی پیگیر ماجرا نیست. در حال حاضر تلویزیون خیلی روی پذیرش فیلمنامه هایی که دارای ارزش های مفهومی و بصری باشند حساس نیست.

تولید آثار نازل در سیما مردم را به سمت تولیدات بیگانه هدایت می کند

وی اضافه کرد: به نظر می رسد آنها به دنبال این موضوع هستند که با ارزانترین قیمت یک کاری را به سرانجام رسانده و تولید کنند. البته نتیجه این سیاست گذاری را اکنون می بینیم و مشخص شده است. در حقیقت نتیجه اینگونه است که بخشی از مردم دیگر مردم آنچنان که باید صدا و سیما را تماشا نمی کنند.

بازیگر سریال "مختارنامه" یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر مشاهده می کنیم که این گونه اقدامات موجب شده تا سطح سلیقه مردم پایین آورده شود. در حقیقت می توان اینگونه برداشت کرد که مردم را به نوعی به سمت مشاهده کارهایی سوق دادند که در کشورهای دیگر ساخته می شود.

بوبانی در پایان گفت: ما به عنوان بازیگران و عوامل ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی همیشه به دنبال این موضوع هستیم تا کارهای با ارزش را برای مردم تولید کرده و آنها را به خانه مخاطبان خود بیاوریم. در واقع خوش آیند ترین موضوع برای ما بازیگران این است که مردم کشور مخاطب رسانه ملی خود باشند.

ارسال نظر: