نگاهی به سریال‌های نوروزی رسانه ملی؛

از به تصویر کشیدن اعضای "علی‌البدل" تا ترسیم "مرز خوشبختی" توسط رسانه ملی

کدخبر: 2089069

تنها ۲۳ روز به آغاز ماه فروردین و نوروز ۹۶ مانده و رسانه ملی در حال آماده شدن برای استقبال از بهار و به تبع آن مخاطبانی است که مهمترین سرگرمی‌شان در تمام ۱۳ روز نوروز همین جعبه جادویی محسوب می‌شود.

گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ تنها 23 روز به آغاز ماه فروردین و نوروز 96 مانده و رسانه ملی در حال آماده شدن برای استقبال از بهار و به تبع آن مخاطبانی است که مهمترین سرگرمی شان در تمام 13 روز نوروز همین جعبه جادو محسوب می شود.

پخش سریال ها و برنامه های مناسبتی به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دیگر به یکی از برنامه های ثابت رسانه ملی تبدیل شده و مخاطبان نیز هر سال در مناسبت های مختلف منتظر سریال ها و برنامه های درخوری از سوی رسانه ملی هستند؛ امسال نیز رسانه ملی با 3 سریال به استقبال بهار 96 می رود.

در ذیل نگاهی داریم به سریال های نوروزی رسانه ملی.

"علی البدل" را از شبکه اول سیما ببینید

«علی البدل» ساخته سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که پیش تر قرار بود در ماه مبارک رمضان 95 پخش شود، به عنوان سریال نوروزی شبکه اول سیما انتخاب شد.

«علی البدل» داستان انسان هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و به طور معمول در نهادها و شوراها این امر را به افرادی که اعضای علی البدل محسوب می شوند، همیشه وجود دارند .

تصویربرداری این سریال در چند روستای استان همدان از جمله روستای ورکانه انجام شده است و از این جهت تفاوت قابل توجهی با سایر سریال هایی دارد که این روزها فضای تصویربرداری خود را به ساختمان های مسکونی محدود می کنند . مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، احمد مهران فر، هادی کاظمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبداللهی، سیما خضر آبادی و محسن تنابنده از جمله بازیگران سریال «علی البدل» به شمار می روند.

شبکه دو "مرز خوشبختی" را به مخاطبان نشان می‌دهد

شبکه دوم سیما نیز با سریال «مرز خوشبختی» ساخته حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام به استقبال نوروز خواهد رفت؛ سریالی که از نهم آبان ماه جلوی دوربین علیرضا رنجبران رفت.

داستان این سریال درباره یک جوان شهرستانی است که با آمدن به تهران در رده نخبه های علمی قرار می گیرد ولی بعد از مدتی به خواهر دوست خود، علاقه دارد اما پدر دختر به این وصلت راضی نیست و در ادامه رویدادهای دیگری در داستان اتفاق می افتد .

محوریت داستان «مرز خوشبختی» دغدغه جوانان برای اشتغال، بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستانها است و یکی از ویژگی های این مجموعه تلویزیونی، لوکیشن های آن یعنی باغ های گل شهرستان محلات به شمار می رود.

مهدی سلوکی، پوریا پورسرخ، امیر حسین آرمان، شهرزاد کمال زاده،سروش جمشیدی، جمشید جهان زاده و مهدی صباغی از جمله بازیگران سریال «مرز خوشبختی» هستند.

"آرمان 2" از مخاطبان شبکه سوم پذیرایی می‌کند!

سریال تلویزیونی «آرمان 2» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی هم سریال نوروزی شبکه سوم سیما به شمار می رود؛ سریالی کمدی که روایتگر جنس ویژه‌ای از طنز است.

«آرمان 2» درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می کند و فضای کمدی دارد.

کامبیز دیرباز و الیکا عبدالرزاقی از جمله بازیگران این سریال هستند، بخشی از سریال «آرمان 2» در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شده است.

ارسال نظر: