عمار خسروجردی در برنامه "شهر عزیز" مطرح کرد:

تلاش می‌کنیم زوار غیر ایرانی که به مشهد نیامده‌اند را به زیارت امام رضا بیاوریم

کدخبر: 2099767

پانزدهمین قسمت برنامه "شهر عزیز" در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) از صحن دارالهدایه حرم امام رضا (ع) پخش شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پانزدهمین قسمت برنامه «شهر عزیز» در روز میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام از صحن دارالهدایه حرم امام رضا علیه‌السلام پخش شد.

در این برنامه که با اجرای سید کاظم احمدزاده روی آنتن شبکه پنجم سیما رفت، رئیس مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی ارتباطات مردمی، راز و نیازها و مناجات مردمی با امام رضا را شیرین‌ترین لحظات خواند و ادامه داد: اینجا مانند روابط عمومی یک سازمان عادی نیست، باید عاشق باشی و طوری عمل کنی که امام رضا و زوار حضرت از عملکردت راضی باشد. که این اتفاق، به‌جز محبت و لطف امام رضا واقع نمی‌شود.

عمار خسروجردی ادامه داد: ما ردای خادمی امام رضا را به این امید به تن کردیم که حضرت جلوه‌ای از مهربانی و لطف خود را در وجود ما نیز جاری کنند. توصیه رهبری معظم انقلاب هم این بود که آستان قدس کمک به محرومان و مستضعفان اعم از زائر و مجاور را نصب العین قرار دهد و همین‌ها باعث می‌شود که رسالت ما در مرکز ارتباطات نیز رسالتی خاص و منحصربه‌فرد شود که یکی از این اقدامات، تلاش‌هایی بود که برای حضور زوار مستضعفان و محرومان از اقصا نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای زیارت حضرت رضا علیه‌السلام آن‌هم برای نخستین بار انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی ارتباطات مردمی ادامه داد: در تلاشیم تا زیرساخت‌های باشگاه مخاطبان آستان قدس را در حوزه ارتباطات مردمی ایجاد کنیم تا از ارتباطات مردمی با زوار امام هشتم تقویت شود.

گفتنی است، برنامه «شهر عزیز» با اجرای سید کاظم احمدزاده هرروز در ایام ماه مبارک رمضان از کنار مضجع شریف امام رضا علیه‌السلام حوالی ساعت 19:45 روی آنتن شبکه پنجم سیما می‌رود.

ارسال نظر: