شب چله شروعی برای زمان با هم بودن

کدخبر: 2294012

مجموعه برنامه "زمان با هم بودن" به کارگردانی رضا شاه محمدی قصد دارد تا با یاد آوری لذت بخش ترین لحظات زندگی یعنی لحظه کنار هم بودن خانواده ها، بتواند قدمی در راه احیای سنت ها بردارد.

به گزارش نسیم آنلاین مجموعه برنامه "زمان با هم بودن" به کارگردانی رضا شاه محمدی قصد دارد تا با یاد آوری لذت بخش ترین لحظات زندگی یعنی لحظه کنار هم بودن خانواده ها، بتواند قدمی در راه احیای سنت ها بردارد.

شب چله یا شب یلدا یکی از قسمت های این برنامه است که با حضور خانواده‌ای هنرمند در کنار یکدیگر و شاهنامه خوانی لحظاتی ناب از سبک زندگی ایرانی را نمایش می دهد.

شاه محمدی کارگردان مجموعه "زمان با هم بودن" درباره دغدغه ساخت این مجموعه گفت: متاسفانه هر روزه شاهد کم رنگ شدن شادی و دوری خانواده ها از یکدیگر هستیم و ما تلاش می کنیم تا با یادآوری رسوم جذاب و متنوع گروهی و جمعی، خاطرات شیرین را زنده و سنت های قدیمی اجتماعی را در خاطره جمعی مشترک پیوند زده و ماندگار کنیم.

عوامل مجموعه "زمان با هم بودن"، رضا شاه محمدی کارگردان، علی حق پرست مجری طرح، علی کریمی مدیر تولید و برنامه ریز، محمد حسین نیل برگی تصویربردار، امیر علیپور تصویربردار و عکاس پشت صحنه، مرضیه بیگ وردی مدیر صحنه و لباس، میلاد نوری زاده صدابردار هستند.

در ساخت این قسمت، خانواده هنرمندانی همچون استاد ارجمند قاسم نخجوانی، زنگنه، خسروی، کریمی، متفق، یوسفی، عسگری حضور داشتند و سرکار خانم اشرف‌السادات سادات مسئول انجمن ادبیات داستانی، رییس و عوامل اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شهریار و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شهریار حمایت کردند.

شایان ذکر است که مجموعه "زمان با هم بودن" توسط انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان تهران جهت پخش در شبکه های رسانه ملی تهیه می‌گردد.

ارسال نظر: