اخبار آرشیوی

کدخبر: 273419

پنجمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی سوم تا ششم مهر با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ۳۲ کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو - تلویزیون‌های اسلامی با بیان این خبر، شعار ویژه این اجلاس را "رسانه‌های اسلامی؛ صدای عدالت و بیداری" اعلام کرد و اظهار داشت: بازار فیلم اسلامی، نمایشگاه فنی تولیدات رسانه‌ای، از بخش‌های جنبی این اجلاس است.
به گزارش خبرنگار «نسیم»، نشست خبری پنجمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام علی کریمیان، دبیرکل این اتحادیه و ابراهیم علی برزی، دبیر این اجلاس در محل این اتحادیه برگزار شد. حجت‌الاسلام علی کریمیان در این نشست اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این اجلاس یکشنبه سوم مهر و مراسم اختتامیه چهارشنبه ششم مهر با حضور 200 نفر از مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی 32 کشور اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام کریمیان با بیان این خبر، شعار ویژه این اجلاس را "رسانه‌های اسلامی؛ صدای عدالت و بیداری" اعلام کرد و اظهار داشت: بازار فیلم اسلامی، نمایشگاه فنی تولیدات رسانه‌ای، از بخش‌های جنبی این اجلاس است. ابراهیم علی برزی، دبیر این اجلاس هم از ارسال 352 اثر تلویزیونی و 216 اثر رادیویی به این اجلاس خبر داد و اظهار داشت از این میان هیأت انتخاب در بخش تلویزیونی 80 اثر و در بخش رادیویی 65 اثر را برای داوری نهایی به هیات داوران معرفی کرده است.
ارسال نظر: