سریال "کیفر" حسین تبریزی به خیابان شریعتی رفت

کدخبر: 898743

کارگردان این سریال ویژه شب‌های قدر، از تصویربرداری این مینی سریال در خیابان شریعتی تهران خبر داد و گفت: در این سکانس امیر دژاکام و کامبیز دیرباز جلوی دوربین می‌روند كه ضبط آن امروز تمام میشود

به گزارش «نسیم»، حسین تبریزی گفت: عوامل تولید برای تصویربرداری سکانس های مربوط به شرکت عطا در ساختمانی واقع در خیابان شریعتی تهران مستقر هستند، کار تصویربرداری این سکانس تا روز دوشنبه،2 تیر به طول می انجامد و سپس گروه به منزل جهان نقل مکان خواهند کرد.

وی افزود: در این سکانس امیر دژاکام، کامبیز دیر باز، تیرداد کیایی، سیروس همتی و داوود شیر علی جلوی دوربین رفتند.

به گفته تبریزی در این مینی سریال امیر دژاکام در نقش عطا، کامبیز دیر باز در نقش جهان، تیرداد کیایی در نقش امیر علی، سیروس همتی در نقش محسن، داوود شیرعلی در نقش برزو، فریبا کوثری در نقش نرگس و فریبا متخصص در نقش فرخنده هنرنمایی خواهند کرد.

تبریزی گفت: داستان این مینی سریال حول محور زندگی عطا، جهان، نرگس و فرخنده از شخصیت های اصلی این مینی سریال می چرخد، در این داستان فریبا متخصص در نقش همسر عطا رزمنده ای که در جبهه دوست و همرزم صمیمی خود جهان را از دست داده،ظاهر می شود، فریبا کوثری هم نقش همسر یک شهید را بازی خواهد کرد.

«کیفر» که برای پخش در شبهای قدر ماه مبارک رمضان در حال تولید است، کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این مینی سریال در 6 قسمت 40 دقیقه ای به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می گردد . در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزهای دینی بر آن فائق می آیند اما... .

محمدرضا شریف زاده، فریبا طالبی، مینا دلشاد، اتابک نادری، محسن افشانی، علی سلیمانی از دیگر بازیگران اصلی «کیفر» هستند.

فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته اند، از دیگر عوامل «کیفر» می توان به امیر فارقی دستیار اول کارگردان، سمیه شهرابی منشی صحنه خیرا.. تقیانی پور بازیگردان ،رضا شیخی مدیر تصویربرداری، احمد اردلان صدابردار، داوود شیرعلی مجری طرح، محمدرضا قومی طراح گریم و بهاره امینی طراح صحنه و لباس اشاره کرد

ارسال نظر: