گلاره عباسی: سریال" مدینه"برای بازیگران زن یک غنیمت است

کدخبر: 906453

این بازیگر به خبرنگار «نسیم»، گفت: یکی از جذابیت‌های "مدینه" این است که شخصیت های زن گرداننده قصه هستند؛ این موضوع هم برای مخاطب تازگی دارد و هم برای بازیگران زن چون این فرصت کمتر می‌تواند برای ما در تلویزیون پیش بیاید

گلاره عباسی بازیگر سریال «مدینه» در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در رابطه با حضور خود در این سریال اظهار داشت: ایفاگر نقش «بیتا» هستم؛ شخصیت بیتا ویژگی هایی دارد که آن را از نقش هایی که تا کنون در تلویزیون ایفاگر آن بوده ام متفاوت کرده است.

* دوست ندارم مخاطب از بیتا متنفر شود

این بازیگر تصریح کرد: تحلیل من از شخصیت بیتا این است که وی کاملا منفی نود چون بدذات نیست. بیتا بخاطر شخصی که به او علاقمند است دست به کارهایی می زند که وی را از آن حالت مثبت بودن خارج می کند. در واقع این دو گانگی در شخصیتی که من ایفاگر آن هستم احساس می شود ضمن اینکه سعید نعمت الله از ابتدا در مورد شخصیت بیتا به من گفت که دوست ندارم مخاطب از بیتا متنفر شود.

وی ادامه داد: به عنوان یک بازیگر شخصیت بیتا برای من چالش برانگیز بود و دوست داشتم ببینم که می توانم از عهده ایفای چنین نقشی بربیایم یا نه که البته قضاوت را باید به دست مخاطبان گذاشت.

* خیالم از بابت نقشم راحت بود

عباسی در رابطه با همکاری خود با سیروس مقدم بیان کرد: سیروس مقدم یکی از بهترین کارگردان های تلویزیون است و سعید نعمت الله هم که همیشه قصه هایش مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. ترکیب این دو نفر با یکدیگر قطعا تجربه ای موفق را رقم می زند و بازیگر از دیده شدن کاری که در آن حضور پیدا می کند خیالش راحت است.

* "مدینه" موضوع روز جامعه است

بازیگر فیلم سینمایی «شیار143» با اشاره به اینکه داستان سریال «مدینه» یک موضوع اجتماعی است، عنوان کرد: داستانی که در این سریال به آن پرداخته می شود ربا خواری و نزول گرفتن است که در واقع تعداد زیادی از جوان ها و خانواده ها را درگیر خود کرده است به همین علت و با وجود اینکه بارها در رابطه با این موضوع سریال ساخته شده و حرف زده شده است اما فکر می کنم به دلیل اینکه موضوع روز جامعه ما است رنگ کهنگی به خود نگرفته است.

عباسی در همین رابطه افزود: البته نوع پرداختن به موضوعاتی که بارها درباره آن فیلم ساخته شده و چگونگی روایت قصه نیز خیلی مهم است. همچنین اینکه کاراکترها تا چه اندازه باور پذیر باشند نیز از عواملی است که موجب دیده شدن یک کار می شود و خوشبختانه فکر می کنم که تا این لحظه مخاطبان بازخورد خوبی نسبت به این سریال داشته اند.

* شخصیت پردازی برای زنان کمرنگ و ضعیف است

این بازیگر با بیان اینکه یکی از جذابیت های سریال «مدینه» زنانه بودن آن است، گفت: متاسفانه در بیشتر سریال هایی که ساخته می شود شخصیت پردازی برای زنان کمرنگ و ضعیف است. به همین علت فکر می کنم یکی از جذابیت های سریال «مدینه» این باشد که شخصیت های زن گرداننده قصه هستند و این موضوع هم برای مخاطب تازگی دارد و هم برای بازیگران زن سریال. چون فکر می کنم این فرصت کمتر می تواند برای ما در تلویزیون پیش بیاید.

وی با بیان اینکه پیش از این سریال «نون و ریحون» با بازی وی در ماه مبارک رمضان پخش شده است، در رابطه با سریال های مناسبتی خاطر نشان کرد: من کارهای مناسبتی را دوست دارم و این موضوع که معمولا این نوع از کارها همزمان پخش و ضبط می شوند برای من خیلی جذاب است زیرا می توانیم با دیدن عکس العمل مخاطبان ایرادات کار را برطرف کنیم و این به نظر من خیلی اتفاق خوبی است.

ارسال نظر: