مدیر تولید سریال "قورباغه و قناری": مخاطبان مجذوب کار فخیم‌زاده می‌شوند

کدخبر: 923446

محسن کاسه‌ساز به «نسیم»، گفت: موقعیت طنز داستان، کشش لازم برای تعقیب مخاطبان را دارد؛ جذابیت داستان سریال را تا به حال در کارهای پلیس، ندیده‌ایم

محسن کاسه ساز مجری طرح و مدیر پروژه سریال "غورباقه و قناری" به خبرنگار «نسیم»، گفت: در ابتدا قرار بود با قصه دیگری با آقای "فخیم زاده" کار کنیم ولی ایشان مایل به ساخت آن داستان نبودند. سپس خود او داستانی را داشت که وقتی برای سردار "سعید منتظر المهدی" تعریف کردند ایشان خیلی از آن استقبال کردند.

وی افزود: چون آقای "فخیم زاده" ایده کار را از قبل داشتند تصمیم گرفته شد تا داستان او را جلو برده و کار کنیم. در این راه با "حسین تراب نژاد" به عنوان نویسنده صحبت هایی کردند و او زیر نظر کارگردان شروع به نگارش این فیلمنامه کرد.

کاسه ساز ادامه داد: قصه کاملا آماده شده و سیناپس هم نهایی شده است. چند قسمت تا امروز نوشته شده و کار نگارش قسمتهای دیگر هم ادامه دارد. مهدی فخیم زاده در ابتدا سریال را در 10 قسمت دیده بودند. با نیروی انتظامی هم که مشاوره شد بر روی همان 10 قسمت تاکید شد و احتمال دارد تا 12 الی 13قسمت هم افزایش پیدا کند.

مدیر تولید "غورباقه و قناری" خاطرنشان کرد: با اینکه حسین تراب نژاد سعی کرده که به فیلمنامه خیلی شاخ و برگ ندهد و خط اصلی داستان حفظ شود ولی باز هم کار بیشتر می شود. داستان این سریال یک نوع شیرینی خاصی دارد که با به حال در حوزه کارهایی که در حوزه نیروی انتظامی ساخته شده اتفاق نیافتاده است.

وی اضافه کرد: موقعیت طنز داستان کشش کار را برای تعقیب توسط مخاطبان زیاد می کند و موجب می شود تا استقبال زیادی را شاهد باشیم. البته کار پر لوکیشن است و بیش از 50 محل برای تصویربرداری داریم.

مجری طرح این سریال تصریح کرد: لوکیشن های «غورباقه و قناری» دارآباد، تهرانپارس، جاده مخصوص کرج، گلاب دره در تجریش و اطراف میدان ولی عصر هستند. کار از همان قسمت اول پرجاذبه است و مخاطب را پای کار می نشاند.

ارسال نظر: