عوامل سریال "همه چیز آنجاست" به کارگاه کفش رفتند

کدخبر: 931268

تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی طی روزهای آینده در یک کارگاه کفش ادامه می‌یابد؛ این سکانس‌ها با بازی امین زندگانی، محمد عمرانی و بهرام ابراهیمی ضبط خواهد شد

به گزارش «نسیم»، گروه عوامل و بازیگران سریال "همه چیز آنجاست" برای ضبط قسمت های میانی به کارگاه کفش می روند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "همه چیز آنجاست" به تهیه کنندگی داوود هاشمی طی روزهای آینده در یک کارگاه کفش ادامه می یابد. این سکانس ها با بازی امین زندگانی در نقش مهدی، محمد عمرانی در نقش محسن و بهرام ابراهیمی در نقش حمید عموی او ضبط می شود.

این لوکیشن به محل کار محسن پدر خانواده بر می گردد که در داستان به دلیل ورشکستگی مجبور به جا به جایی و نقل مکان به خانه ای دیگر شده است.

سریال "همه چیز آنجاست" پر بازیگرترین سریالی است که هاشمی تاکنون تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است.

این مجموعه 50 قسمتی به کارگردانی شهرام شاه حسینی که پیش از این سریال "تاوان" را برای شبکه سه سیما ساخته است، مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد. "همه چیز آنجاست" اواخر خرداد ماه سال جاری در لوکیشن خانه محسن واقع در خیابان ولیعصر کلید خورد و تاکنون 35 درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. نگارش این اثر بلند گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما نیز توسط فیروز قشقایی در حال انجام است و مجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاور وی را همراهی می کنند.

ارسال نظر: