تولید سریال "شمعدونی" از ۳۰ قسمت گذشت

کدخبر: 932936

مراحل تولید سریال "شمعدونی" به کارگردانی سروش صحت با ضبط سکانس‌هایی از قسمت‌های میانی ۳۱ و ۳۲ ادامه دارد؛ تصویربرداری درحال حاضر در یک پارکینگ طبقاتی حوالی میدان تجریش ادامه دارد

به گزارش «نسیم»، رضا کریمی مدیر تولید سریال "شمعدونی" با اعلام این خبر گفت: تصویربرداری قسمتها به دنبال هم انجام می شود تا کار برای پخش، به موقع آماده شود و درحال حاضر به قسمتهای 31 و 32 رسیده است.

وی که در این سریال نقش سعید را هم بازی می کند، درباره آخرین وضعیت تولید پروژه افزود: تصویربرداری سریال در حال حاضر در یک پارکینگ طبقاتی حوالی میدان تجریش ادامه دارد و در غالب سکانس ها از جمله سکانس های مربوط به این لوکیشن بیشتر بازیگران مقابل دوربین می‌روند. تدوین سریال و نگارش متن هم به طور همزمان انجام می شود و هر دو تا قسمت 32 پیش رفته است.

کریمی درباره داستان بخش های در حال ضبط ادامه داد: در این سکانس سرنخ هایی از اتومبیل دزدیده شده عطا و فردی که به این کار اقدام کرده پیدا می شود.

مجموعه تلویزیونی "شمعدونی" به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند. متن این سریال نیز توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته می شود.

ارسال نظر: