تهیه‌کننده "شمعدونی": حداقل دو ماه دیگر برای تصویربرداری لازم داریم

کدخبر: 940419

محسن چگینی به «نسیم»، گفت: اگر کار تا اواخر آذرماه به پایان برسد انتهای دی ماه روی آنتن می‌رود؛ این زمان را کنداکتور تلویزیون برای ما تعیین کرده و خودمان هم فکر می‌کنیم زمان خوبی برای پخش باشد

محسن چگینی تهیه کننده سریال "شمعدونی" درباره تازه ترین وضعیت فیلمبرداری این سریال به «نسیم» گفت: تصویربرداری کار مراحل انتهایی خود می گذراند و حدودا دو ماه و چند روز به پایان آن باقی مانده است.

وی افزود: اگر کار تا اواخر آذرماه به پایان برسد در اواخر دی ماه کار روی آنتن می رود. این زمان را کنداکتور تلویزیون برای ما تعیین کرده و خودمان هم فکر میکنیم زمان خوبی برای پخش باشد.

چگینی درباره اینکه آیا همزمانی پخش با فصل زمستان اظهار داشت: سریال یک کمدی است که وابستگی خاصی به فصل ندارد و در هر زمانی که روی آنتن برود مخاطبان خود را خواهد داشت.

"شمعدونی" کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت که در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در زمستان 93 تولید می‌شود.

آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، نگار عابدی، امیر کاظمی، محمد نادری، ویدا جوان، رضا کریمی و رویا میرعلمی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

ارسال نظر: