ساخت دکورهای سریال "پوریای ولی" این هفته کلید می‌خورد

کدخبر: 942146

مسعود جعفری جوزانی با اتمام فیلمبرداری پروژه سینمایی "ایران برگر" از این هفته ساخت دکور سریال الف ویژه و تاریخی "پوریای ولی" را آغاز می‌کند؛ دکورها در شهرک غزالی ساخته خواهند شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مسعود جعفری جوزانی که این روزها مشغول ساخت فیلم سینمایی "ایران برگر" است از این هفته ساخت دکور سریال الف ویژه "پوریای ولی" را آغاز می‌کند.

دکورهای این سریال تاریخی در شهرک غزالی ساخته خواهد شد.

این کارگردان در همین رابطه اعلام کرد؛ گفت: قرار است با اتمام فیلم سینمایی "ایران برگر" از این هفته ساخت دکورهای سریال "پوریای ولی" را در شهرک غزالی شروع کنیم. فیلمنامه این سریال سه سال پیش نوشته شده اما خاطر نبود بودجه تصویربرداری‌اش به تأخیر افتاد با این حال با کمک دکتر دارابی و رئیس رسانه ملی بناست طی این چند روز کلنگ ساخت دکور آن کلید بخورد.

این مجموعه تاریخی در سیمافیلم به تهیه و تولید می‌رسد.

گفتنی است "ابران برگر" مسعود جعفری جوزانی نیز که پروژه ای طنز است در جشنواره فجر امسال رونمایی شود. این فیلم درباره فتح‌الله خان و امرالله خان است که برای پیروز شدن در انتخابات شورا‌ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند . علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایت و... بازیگران آن هستند.

ارسال نظر: