"سال‌های ابری" تا ۲۴ آبان در خرمشهر می‌ماند

کدخبر: 946774

تصویربرداری سریال "سال‌های ابری" به کارگردانی مهدی کرم‌پور در خرمشهر ادامه دارد و امروز، ۱۷ بهمن علی عمرانی و حمید ابراهیمی از بازیگران اصلی این سریال در لوکیشنی حوالی اسکله کارون جلوی دوربین رفتند

به گزارش «نسیم»، تهیه کننده «سالهای ابری» گفت: عوامل تولید «سالهای ابری» از 13 آبان برای تصویربرداری سکانس های مربوط به روز عاشورا و همچنین بازخوانی خاطرات برخی از شخصیت‌های کلیدی قصه عازم خوزستان شده اند و تا 24 آبان در این استان می مانند.

محمد علی اسلامی افزود: در سکانسی که مشغول تصویربردای آن هستیم، حمید ابراهیمی بازیگر نقش پلیس، می کوشد تا علی عمرانی را برای انجام کاری متقاعد کند.

وی گفت: در روزهای گذشته نیز امید روحانی، علی عمرانی و حمید ابراهیمی در کنار بهمن‌شیر یکی از شاخه‌های رود کارون در استان خوزستان جلوی دوربین قرار گرفتند.

اسلامی تصریح کرد: تاکنون بیش از 85 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده و تدوین آن نیز به طور همزمان توسط میثم مولایی انجام می شود.

تهیه کننده مجموعه‌های تحسین‌شده‌ رعنا و زیر تیغ افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تصویربرداری این سریال تا روزهای آغازین پخش ادامه خواهد داشت و سکانس های پایانی نیز در تهران ضبط می شوند.

«سالهای ابری» با نام قبلی «سالار» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیما است.علی عمرانی در تازه‌ترین سریال کرم​پور نقش سالار را بازی می‌کند در کنار او حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، حامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند ایفای نقش می کنند. این مجموعه تلویزیونی در 20 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می شود.

در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه می توان به مدیر تصویر‌برداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد و عکس: صبا قاسمی اشاره کرد.

ارسال نظر: