کوروش تهامی: فیلمنامه‌ها جذاب نیستند؛ تلویزیون و سینما هم فرقی ندارد

کدخبر: 951675

این بازیگر به «نسیم»، گفت: از ابتدای سال تا اینجا نزدیک به ۷ تا ۸ فیلمنامه از سینما گرفته تا تلویزیون خواندم اما متاسفانه با ساختار جذابی روبرو نشدم؛ آنها هم که خوب هستند بار مالی ندارند

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، عنوان کرد: متاسفانه از ابتدای سال هر چه متن خواندم تکراری بود و کاراکترهای پیشنهادی نتوانست جذبم کند. از ابتدای سال تا اینجا نزدیک به 7 تا 8 فیلمنامه از سینما گرفته تا تلویزیون خواندم اما متاسفانه با ساختار جذابی روبرو نشدم.

وی ادامه دام: با دو فیلمنامه هم که ارتباط برقرار کردم یک مشکل بزرگ داشتند و آن هم اینکه بر سر مسائل مالی به شدت تنگ نظرانه عمل کردند و نتوانستم با آنها به توافق برسم.

تهامی با اشاره به آخرین کار بازیگری اش "تنها در چند دقیقه سکوت" عنوان کرد: این فیلم محصول سال قبل است و بنا بود در جشنواره فجر باشد اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد. امیدواریم در سال جدید فیلم به جشنواره برود و دیده شود.

این بازیگر درباره ساختار "تنها در چند دقیقه سکوت" افزود: فیلم برای مخاطب عام ساخته نشده اما چارچوب کار طوری است که حتما مخاطب عام را هم راضی خواهد کرد. به بیان بهتر فیلم اله مانهای لازم برای برقراری ارتباط با مخاطب را دارد.

تهامی پیرامون دلایل جاماندن فیلم از جشنواره فجر سال قبل گفت: فیلم اولیها برای ارائه به جشنواره فجر نیاز دارند به معرفهای قوی و این فیلم که ساخته جوانی به نام بهاره صادقی است کاملا مستقل بود و حتی سرمایه گذاری آن هم شخصی صورت گرفته بود و طبیعی است که راهی به جشنواره نیافت.

ارسال نظر: