مینا جعفرزاده: بازیگران سالخورده تنوع نقش ندارند یا مادر هستند یا مادربزرگ

کدخبر: 956924

این بازیگر به «نسیم»، گفت: کمتر پیش می‌آید فیلمنامه‌ای برای رده سنی سالخوردگان نوشته شود و به همین دلیل اصلا ناراحت این نیستم که باید مرتب نقش مادر یا مادربزرگ ایفا کنم

مینا جعفرزاده بازیگر سینما و تلویزیون که در اغلب آثار در نقش مادر و مادربزرگ ظاهر می شود به «نسیم» گفت: اخیرا در یک سریال به نام "نیلی تر از مهتاب" ساخته محسن یوسفی باز هم ایفاگر نقش یک مادر بودم؛ مادری مهربان که سعی دارد اوضاع را بر وفق مراد کند.

وی ادامه داد: یک سری بازیگر جوان مانند حمیدرضا پگاه، عمار تفتی، روناک یونسی و بهناز جعفری در کار حضور دارند ضمن اینکه جمشید مشایخی و آتش تقی پور از بزرگان بازیگری نیز در کار حاضر بودند و همکاری خوبی میان جوانان و باتجربه ها وجود داشت.

جعفرزاده درباره ایفای مرتب نقش مادران گفت: طبیعی است که برای بازیگری به سن من تنوع کاراکتری چندانی وجود نداشته باشد به هر حال کمتر پیش می آید فیلمنامه ای برای رده سنی سالخوردگان نوشته شود و به همین دلیل اصلا ناراحت این نیستم که باید مرتب نقش مادر یا مادربزرگ ایفا کنم.

جعفرزاده درباره کارهای سینمایی اش به «نسیم» گفت: آخرین کار سینمایی اکران شده ام "یک سطر واقعیت" بود؛ واقعیتش این است که در سینما پیشنهاد کاری قابل توجهی نداشته ام که بخواهم به آن پاسخ مثبت دهم و در این شرایط پرکاری ام در تلویزیون طبیعی است.

ارسال نظر: