تغییرات شبکه پنج سیما با برنامه "با ما اینجا" اطلاع‌رسانی می‌شود

کدخبر: 968505

رضا اکبری تهیه‌کننده برنامه "با ما اینجا" که امشب ساعت ۲۱:۴۰ روی آنتن می‌رود، توضیح داد: این برنامه به موضوع تغییرات جدید برنامه‌های شبکه با توجه به رویکرد اقتصادی و سراسری شدن آن می‌پردازد

به گزارش «نسیم»، ویژه برنامه تلویزیونی "با ما اینجا" کاری از واحد پخش شبکه پنج سیما امشب، شنبه 20 دیماه ساعت 21:40 دقیقه روی آنتن می رود

رضا اکبری تهیه کننده برنامه "با ما اینجا" توضیح داد: این برنامه امشب به موضوع تغییرات جدید برنامه های شبکه 5 با توجه به رویکرد اقتصاد ی و سراسری شدن آن می پردازد.

اکبری ادامه داد: معرفی برنامه های جدید و پخش میان برنامه های آن ، نمایش پشت صحنه سریال آخرین بازی (که اولین قسمت آن امشب روی آنتن می رود) ، دعوت از یکی از بازیگران سریال آخرین بازی مهران ضیغمی ،ارتباط با مدیران و تهیه کننده گان برنامه های جدید و..... از بخش های این ویژه برنامه است.

این تهیه کننده اضافه کرد: این برنامه یادی از مرحوم احمد رسول زاده پیشکسوت عرصه دوبله و آثاری که برای شبکه 5 سیما داشته است ، خواهد داشت.

ویژه برنامه "با ما اینجا" کاری از واحد پخش امشب شنبه 20 دیماه ساعت 21:40 به مدت 70 دقیقه با هدف معرفی و اطلاع رسانی از تغییرات برنامه های شبکه 5 سیما بر روی آنتن می رود.

ارسال نظر: