ناهید مسلمی: دایه ترانه علیدوستی شدم البته در سریال "شهرزاد"!

کدخبر: 981939

بازیگر سریال درحال ساخت حسن فتحی در گفتگو با «نسیم» افزود: در سریال "شهرزاد" نقش دایه ترانه علیدوستی را بازی می‌کنم؛ این مجموعه در بازه زمانی دهه سی می‌گذرد و شبیه به سریال "مدار صفر درجه" است

ناهید مسلمی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری «نسیم» درباره تازه ترین کارهایش گفت: در سریال تاریخی "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی بازی می کنم. این سریال که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، بسیار شبیه کار قبلی حسن فتحی "مدار صفر درجه" است.

وی ادامه داد: در این سریال نقش دایه ترانه علیدوستی را بازی می کنم که زن مهربان و دلسوزی است و کلیت سریال که در بازه زمانی دهه سی می گذرد اتفاقات سیاسی حاکم بر جامعه و تاثیرات آن بر زندگی آدمیان را مرور می کند.

مسلمی درباره دیگر کارهایش گفت: در نمایش "پاییز" نادر برهانی مرند هم ایفای نقش میکنم.همکاریم با برهانی مرند از رادیو شروع شده است و برایش بازی و نمایش نامه خوانی در تئاتر و رادیو انجام داده ام.

*در نمایش "پاییز" نقش یک مادر مهربان را بازی میکنم

وی ادامه داد: در اجرای اول نمایش "پاییز" در سال 1381 به اتفاق امیر جعفری، رویا فلاحی و ایوب آقاخانی بازی داشتم. برهانی مرند با شناخت و احاطه درتئاتر متن می نویسد و روی صحنه اجرا می کند. ازطرف دیگر بسیار منطقی و با دقت پیشنهادات بازیگرانش را درحین کار گوش می کند وبه بازیگر اجازه می دهد ازخلاقیتش استفاده کند و روی متن و خواسته اش پافشاری نمی کند که بازیگر عین متن بازی کند البته جلوی اضافه کاری های بازیگران را هم می گیرد.

ناهید مسلمی درباره ویژگیهای نقش اش در "پاییز" متذکر شد: در این نمایش نقش یک مادر ساده ، مهربان و صمیمی آذری زبان را بازی می کنم که مسائل خاص خودش را در زندگی دارد و مقداری هم با فرزندانش به خصوص دخترش اختلاف دیدگاه دارد.

وی تاکید کرد: به نظرم مردم نقش را باور کرده اند و این باور برایم ارزنده و جالب است؛ مخاطبان با استقبال خوبی که از این نمایش انجام دادند تاکید کردند که کارهای خوب رامورد استقبال قرار می دهند.

گفتنی است شهین تسلیمی به تازگی نیز بازی خود در بازیگر سریال نوروزی "سر به راه" برای پخش از شبکه سه سیما را نیز آغاز کرده است.

ارسال نظر: