مشاوران کنکور در همایش گرگ وال‌استریت چه می‌کنند

کدخبر: 2367955

پس از جنجال حضور فرزندان علی اکبر ولایتی در همایش گرگ وال استریت در ترکیه، اکنون ویدئوی یک مشاور کنکور از حضورش در این گردهمایی خبرساز شد.

نسیم‌آنلاین؛ سیده فاطمه حبیبی: پس از جنجال حضور فرزندان علی اکبر ولایتی در همایش گرگ وال استریت در ترکیه، اکنون ویدئوی یک مشاور کنکور از حضورش در این گردهمایی خبرساز شد.

همایش «مجمع جهانی فروش» که با سخنرانی جردن بلفورت کلاهبردار و دلال سهام آمریکایی در ترکیه برگزار شد، شرکت کنندگان خاصی از ایران داشت، علاوه بر دو نفر از فرزندان علی اکبر ولایتی، اکنون ویدئوهای فضای مجازی از حضور پزشکان و مشاوران کنکور در این همایش خبر می‌دهند. این گردهمایی محلی برای تضارب آرا و گرفتن ایده های جدید جهت رونق بخشیدن به کسب و کار و بالا بردن نرخ فروش از طریق آموزه های بلفورت است که ید طولایی در پولشویی دارد.

در تبلیغات همایش آمده است: آنچه از گرگ وال استریت خواهیم آموخت:

*چگونه با ابزار کسب و کار میلیاردر و موفق شدم و از چه روش ها و شیوه هایی استفاده کردم

*مدل خلق بازار و محصولات جدید با اتمسفری متفاوت و متمایز که کسب و کارتان مملو از مشتری شود

*مدل ها و بازارهای جدید کسب و کار در دنیای پساکرونا، فرصت ها و چالش ها

با این توضیحات باید پرسید پزشکان و مشاوران کنکور در همایش « مجمع جهانی فروش » چه می‌کنند؟ برای آموختن روش فروش بهتر کدام کالا به این همایش رفته اند؟ و قرار است از کلاهبردار آمریکایی چه چیزی بیاموزند؟ خدمات بهداشتی_درمانی و آموزش تا این اندازه کالا شده اند که ارائه دهندگانشان برای رونق بخشیدن به کسب و کارشان نیاز به راهنمایی گرگ وال استریت پیدا کرده اند؟

گرچه شرکت در این همایش برای عموم آزاد بوده اما هرکسی با دیدن این ویدئو از خود خواهد پرسید مشاور کنکور دقیقا برای فروش کدام محصول و رونق کدام بازار در این همایش حضور دارد؟ فروش آینده؟!

چشم دستگاه آموزشی کشور _ اعم از وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم_ روشن؛ که چنین اتفاقی را رقم زدند و مسیر آموزش را به سمتی بردند که اکنون نقش آفرینانش نه تنها به مثابه یک برند تجاری در همایش رونق کسب و کار شرکت کنند. بلکه بنظر میرسد برای آموختن روشهای روز کلاهبرداری راهی ترکیه شده اند.

البته که کنکور اقتصاد پر رونقی دارد. ۱۱ هزار و ۳۰۰ آموزشگاه علمی در کشور فعال است و آنگونه که نایب رئیس شورای مؤسسان مراکز آموزشی کشور گفته بود حدود ۶۰ درصد این موسسات در زمینه کنکور فعالند، یعنی ۵ تا ۶ هزار موسسه در کل کشور. طبق برآوردها گردش مالی یکسال این موسسات هم پیش از بحران ارزی و تورم سنگین کنونی، 40 هزار میلیارد تومان بوده یعنی رقمی معادل یارانه نقدی سالانه، که اکنون ، با بالابردن شهریه ها و گرانتر کردن خدمات، حتی بیشتر هم شده است. و این اقتصاد عظیم حتما برای مصادره و بهره برداریش نیاز به آموزش مارکتینگ و فروش دارد. و شاید به جرات بتوان گفت که از جایی غیر از ایران، مشاوران تحصیلی به عنوان مدیر فروش خدمات، در این همایش شرکت نکرده اند. اما رونق کسب و کار مشاوران کنکور چه چیزی غیر از دامن زدن به آتش رقابت میان جوانان این سرزمین خواهد بود؟ آن هم رونقی که بلفورت معلمش باشد.

ارسال نظر: