پروانه معصومی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مستند "قهرمان، مادر" قرار نیست از رسانه ملی پخش شود

کدخبر: 2002642

بازیگران مجموعه "یوسف پیامبر" درباره این مستند گفت: "قهرمان، مادر" توسط بودجه شخصی‌ام تولید شده و در این اثر به تاثیر مادر رضا سوخته‌سرایی در قهرمان شدن پسرش می‌پردازم.

پروانه معصومی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره مستند «قهرمان، مادر» گفت: در این مستند زندگی مادر رضا سوخته سرایی، قهرمان کشتی و ارتباط این کشتی گیر با مادرش را به تصویر کشیده ام.

وی ادامه داد: ساخت مستند را حدود 4 سال پیش زمانی که مادر سوخته سرایی در بستر بیماری بود، شروع کردم و آخرین مصاحبه را از هم این قهرمان کشتی حدود 6 ماه پیش گرفتم و الان نیز مستند «قهرمان، مادر» در مرحله مونتاژ قرار دارد.

بازیگر مجموعه «یوسف پیامبر» تصریح کرد: قرار نیست مستند «قهرمان، مادر» از رسانه ملی پخش شود، چرا که بودجه این کار توسط خودم تامین شده، بنابراین دغدغه بازگشت بودجه را ندارم. به عبارت دیگر تنها می خواستم ارتباط مادر رضا سوخته سرایی و تاثیر این مادر را در قهرمانی پسرش به تصویر بکشم.

معصومی با بیان اینکه «قهرمان، مادر» به احتمال زیاد 30 دقیقه خواهد بود، خاطر نشان کرد: به ژیلا ایپکچی گفتم که این کار را مونتاژ کند، البته وی الان درگیر کارهای زیادی است؛ با این حال صبر می کنم تا مستندم توسط ایپکچی مونتاژ شود.

ارسال نظر: