جشنواره فجر چهل‌ویکم

پیش‌فروش بلیت‌ بدون ذکر نام فیلم

کدخبر: 2376116

اخبار رسیده حاکی از آن است که امسال، پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فجر از هشتم بهمن‌ماه بدون ذکر نام فیلم‌ها انجام خواهد شد. ترتیب تماشای فیلم‌ها نیز مشخص نخواهد بود.

خبرگزاری مهر نوشت: در حالی که کمتر از سه هفته دیگر به آغاز بزرگ‌ترین رویداد سینمایی ایران زمان باقی‌مانده، هنوز فهرست فیلم‌ها راه‌یافته به این رویداد نهایی و منتشرنشده و هنوز همه‌چیز درباره ترکیب فیلم‌ها محدود به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است. هر چند به گفته وزیر ارشاد باید منتظر غافل‌گیری‌هایی در این زمینه هم باشیم.

با آغاز پیش فروش بلیت‌های سینماهای مردمی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از هشتم بهمن‌ماه مخاطبان می‌توانند براساس جدول‌بندی‌های صورت گرفته اقدام به تهیه بسته‌های مورد نظر خود کنند و به احتمال زیاد بلیت‌هایی که پیش‌فروش می‌شود فاقد نام فیلم‌ها خواهد بود و تنها زیرگروه، سینما و سانس نمایش فیلم‌ها بر روی آن‌ها قید شده است.

از نکات دیگر اینکه در این دوره از جشنواره جدول اکران فیلم‌های بخش‌های اصلی در سالن اصحاب رسانه هم بدون برگزاری آیین قرعه‌کشی نهایی می‌شود و بر همین مبنا ترکیب و زمان‌بندی اکران فیلم‌ها در سینماهای مردمی هم تا زمان پیش‌فروش بلیت‌ها معین نخواهد بود.

مخاطبان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌ها براساس بسته‌های اعلامی اقدام به تهیه بلیت خواهند کرد اما به احتمال زیاد از ترتیب تماشای فیلم‌ها تا روز آغاز رسمی جشنواره بی‌اطلاع خواهند بود.

ارسال نظر: