فرمانده کل نیروی انتظامی:

از شنبه با کشف حجاب برخورد می‌شود

کدخبر: 2376469
خبرنگار:

فرمانده کل نیروی انتظامی از آغاز برخورد با بی‌حجابی از روز شنبه خبر داده است. بر این اساس در سه حوزه‌ی معابر عمومی، خودرو و صنوف به افرادی که کشف حجاب کنند تذکر داده و یا برخورد می‌شود.

سردار رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما از آغاز برخورد با کشف حجاب از روز شنبه خبر داد. او در این باره این گونه توضیح می‌دهد:
«در حوزه‌ی معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی و به او تذکر داده می‌شود و بعد از آن به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

در حوزه‌ی خودرو بار اول تذکر داده می‌شود و بار دوم خودرو به سه نحو ممکن (توقیف الکترونیکی، توقیف در محل و توقیف در پارکینگ هرکدام ممکن باشد) توقیف می‌شود.

در حوزه‌ی صنوف هم، صنوفی که متصدیان آن کشف حجاب کنند توجه داده می‌شوند و بعد از آن اخطار پلمب و پلمب انجام می‌شود.»

سردار رادان همچنین بر تکلیف سایر دستگاه‌ها در این حوزه نیز تاکید کرد. او در این باره گفت:  «ما وظیفه‌ی خود می‌دانیم که برای حفظ سلامت جامعه به قانون عمل کنیم و فکر می‌کنم مردم هم همین را از ما بخواهند.»

فرمانده کل نیروی انتظامی همچنین درمورد اشتباهات صورت‌گرفته درمورد ارسال پیامک تذکر بی‌حجابی گفته است که اگر فرد برای بار اول ادعای ارسال پیامک تذکر به صورت اشتباهی داشته باشد «ما به مردم اعتماد داریم و می‌پذیریم.» اما اگر بار دوم هم این اتفاق بیفتد به این معناست که «اشتباهی صورت نگرفته است.»

ارسال نظر: