حمایت از تولیدات رسانه‌ای با مضوع عفاف و حجاب

کدخبر: 2377244
خبرنگار:

دبیر ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این ستاد در نظر دارد در موضوع حجاب و عفاف در رسانه و فضای مجازی، طرح‌ها و ایده‌های قابل اجرا را مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جنتی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، جذب طرح‌ها و تولیدات فاخر در حوزه حجاب و عفاف و تکریم از صاحبان این آثار را از برنامه‌های ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی از فعالان رسانه‌ای دعوت کرد که طرح‌ها و ایده‌های عملیاتی رسانه‌ای خود را در موضوع حکمرانی فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف تا ۲۱ تیرماه برای دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

جنتی گفت: عکس نوشت، اینفوگرافیک، نماهنگ، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، پادکست، یادداشت، کوتاه نوشت، داستانک و طنز از جمله قالب‌های ارائه آثار است.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی افزود: علاقه‌مندان تا ۲۱ تیرماه فرصت دارند برای شرکت در این رویداد، ابتدا از طریق پرس لاین http://b۲n.ir/p۶۲۸۸۱ ثبت نام کرده و سپس نمونه‌های تولیدات را برای آی دی IDEA_ST۱۷@ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام جنتی اظهار داشت: طرح‌های منتخب پس از برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی کارشناسان مشخص می‌شوند و مورد حمایت این ستاد قرار می‌گیرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: