شایعه توقف سریال «سلمان فارسی» تکذیب شد

کدخبر: 2377993
خبرنگار:

مدیر روابط عمومی پروژه «سلمان فارسی»، شایعه‌ی توقف روند ساخت این سریال را تکذیب کرد.

احسان ناظم بکایی، روابط عمومی سریال داود میرباقری در گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه این توقف روندی طبیعی است که معمولا اتفاق می‌افتد، دلایل توقف پروژه «سلمان فارسی» را اینگونه عنوان کرد: در جریان قصه در لوکیشن کاروانسرای مرمر یک صحنه آتش‌سوزی داشتیم و در حال حاضر گروه بعد از این سکانس‌ها و ضبط تصاویر مربوط به آتش‌سوزی که کنترل شده بود، در مرحله‌ی ترمیم بخش‌هایی از آن لوکیشن هستند؛ به همین جهت چند روزی فیلمبرداری پروژه متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه چند بازدید لوکیشن هم قرار است در منطقه شاهرود انجام شود، نقطه‌یابی و فضایابی مربوط به دوره حجاز هم باید در شهرک سینمایی نور انجام شود، در نتیجه فیلمبرداری پروژه چند روزی به دلیل ترمیم کاروانسرای مرمر، ساخت و ساز مجموعه «ماربین» و بررسی این لوکیشن‌ها متوقف خواهد بود. این وقفه به این دلیل خواهد بود تا ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام شود. بخش‌هایی از بازدید توسط تیم تولید و بخش‌هایی هم توسط خود آقای میرباقری صورت می‌گیرد.

به گفته وی این توقف در فیلمبرداری روال پیچیده‌ای نیست و طی چند روز آینده و با آماده شدن شرایط جوی، فیلمبرداری از سرگرفته می‌شود.

مسوول روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه فصل ایران باستان دوره حساسی است، باید در نهایتِ دقت تمام مراحل آن انجام شود و خود آقای میرباقری حساسیت زیادی نسبت به این فصل دارد و ریل‌گذاری در این فصل برای برنامه‌سازی و سریال‌سازی های آینده در شهرک غزالی و دیگر لوکیشن‌ها کمک‌کننده است.

ارسال نظر: