وزیر ارشاد: حادثه قتل داریوش مهرجویی با جدیت پیگیری خواهد شد

کدخبر: 2378371
خبرنگار:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به علت «فقدان» داریوش مهرجویی و همسرش که در حادثه شب گذشته به قتل رسیدند وعده داد این وزارتخانه این حادثه را از نهادهای ذیربط پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

خبر فقدان تاسف بار هنرمند بزرگ سینمای ایران، استاد داریوش مهرجویی  و همسرشان باعث تاثر عمیق شد.

بی‌تردید مهرجویی از بزرگان جریان ساز سینمای ایرانی بود که در طول ۶ دهه فعالیت، آثار ماندگاری را تولید کرد.

این حادثه تلخ و دردناک تا روشن شدن ابعاد آن توسط نهادهای ذیربط پیگیری می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را با جدیت مطالبه و دنبال خواهد کرد.

اینجانب فقدان مهرجویی عزیز و همسر گرامی‌اش را به بازماندگان، جامعه هنری کشور و خانواده سینما، و عموم علاقمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و رضوان الهی را برای آنها مسئلت دارم.

همچنین، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که «به دنبال انتشار خبر تلخ و ناگوار درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جلسه فوق العاده ای در محل وزارتخانه با نهادها و دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی، با اخذ گزارشات کامل، سازمان سینمایی و مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مسئول پیگیری و گزارش درباره این پرونده کرد.».

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، شنبه شب ۲۲ مهرماه به قتل رسیدند. هنوز خبر رسمی درباره انگیزه قاتل یا قاتلان به صورت رسمی منتشر نشده است.

 

ارسال نظر: