احتمالا پایتخت به نوروز برسد

کدخبر: 2379113
خبرنگار:

رئیس رسانه‌ی ملی درباره گمانه‌زنی‌ها درمورد حاضر نشدن سریال پایتخت برای نوروز 1403 گفت: «بعید می‌دانم چنین باشد.»

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره‌ی احتمال نرسیدن سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۳، توضیح داد: بعید می‌دانم اینچنین باشد اما دوستان ما در سیمافیلم مجموعه‌های مختلف نمایشی را دنبال می‌کنند و به این سوال شما پاسخ خواهند داد.

پیمان جبلی درباره‌ی برنامه‌هایی که نوروز و ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شوند، خاطرنشان کرد: به‌زودی قرار است از پشت صحنه چند سریال و امشب از پشت صحنه برنامه «محفل» بازدید کنم. این برنامه در ماه رمضان پرتوان مثل سال گذشته در خدمت مردم خواهد بود.

رییس صداوسیما شبکه‌های دویست گانه انتخابات را مهم‌ترین اقدام رسانه ملی برای مردمی کردن این رویداد سیاسی دانست و افزود: تا امروز حدود ۱۴۰۰ مناظره در حدود ۲۰۰ حوزه انتخابیه بین نامزدهای مختلف برگزار شده است. در کنار این مناظره‌ها حدود ۲۴۰۰ بسته تصویری بیست دقیقه‌ای نامزدها در جدول پخش قرار گرفته است. از فردا ساعت هشت صبح مردم شاهد این برنامه‌ها خواهند بود.

به گفته وی نامزدهای حوزه انتخابیه به صورت دست‌جمعی با هم گفتگو می‌کنند. در شهر تهران هم عینا همین اتفاق افتاده و مناظره‌ها ضبط شده است. از کانال انتخاباتی تهران مردم می‌توانند برنامه‌ها را تماشا کنند.

ارسال نظر: