آیت‌الله نوری همدانی: بدحجابی در جامعه افزایش یافته است

کدخبر: 1002151

این مرجع تقلید در دیدار فعالان حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: باید این بدحجابی را با زبان لطیف، نصیحت، دلیل و برهان از بین برد/ فرهنگ و عفاف و حجاب در کشور باید تقویت و گسترش یابد

آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار فعالان حوزه عفاف و حجاب گفت: متاسفانه شاهد بی‌حجابی برخی از افراد در جامعه هستیم که باید با نصیحت و زبان نرم این مشکل بدحجابی را برطرف کنیم.

این مرجع تقلید بر تقویت و گسترش فرهنگ و عفاف و حجاب در کشور تاکید کرد و افزود: امروز جامعه باید با فکر، قدرت فرهنگی و همفکری همه نهادها جلوی توطئه و فتنه های دشمنان را بگیرید و عرصه عفاف و حجاب نیز یکی از همان موضوعات است.

وی با تفکیک موضوع عفاف و حجاب، افزود: هر بی حجابی، بی عفت نیست حجاب غیر از عفت است و گرنه از لحاظ عفت مردم رعایت می کنند ؛ با این حال متاسفانه آنچه در جامعه افزایش یافته بدحجابی است ، ‌لذا باید این بد حجابی را با زبان لطیف ، نصیحت ، دلیل و برهان از بین برد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه والای زنان در اسلام و نقش پررنگ آنان در جامعه گفت: زنان می توانند با عفت و حجاب فرزندانی صالح تربیت و آینده جامعه اسلامی را تامین کنند.

ارسال نظر: