فیلمی کمتر دیده شده از حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبر معظم انقلاب

کدخبر: 1010236

«نسیم»، بخشی از سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع زمندگان لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس که حاج قاسمی سلیمانی در کنار ایشان دیده می‌شوند در خصوص آینده وضعیت کشور صحبت کردند.

ایشان با اشاره به آینده کشور، بیان داشتند: «بنده میبینم در آینده ملت، آن روزی را که ملت ما به عنوان یک ملت شکست ناپذیر و ملتی که حمله کننده به او، حمله کننده را پشیمان خواهد کرد، ملتی که تعرض به خود را با قدرت جواب خواهد داد، ملتی که قدرت ها هوس حمله و تعرض به او را باید از سر خارج کنند و از سوی دیگر ملتی که در میدان سازندگی مثل میدان دفاع از خود، هنر و ابتکار و هماهنگی و قدرت نشان خواهد داد، به این عنوان ها ما ملت ایران در چشم ملت های دیگر و در تاریخ معرفی خواهیم شد ، این برای من مثل روز روشن است.»

گفتنی است لشکر 41 ثارالله ابتدا درسال 1359 به صورت یک گردان از نیروهای سپاه شکل گرفت. مهر ماه 1360 به صورت یک تیپ منها با دو گردان پیاده درآمد و نام «ثارالله» برای آن انتخاب شد. یک سال بعد در تاریخ 1361/11/18 با گسترش سازمان آن به سه تیپ و یک گردان زرهی، به لشکر 41 ثارالله تغییر نام داد. فرماندهی این لشکر حماسه ساز را از بدو تشکیل تا انتهای دوران دفاع مقدس، سردار قاسم سلیمانی بر عهده داشت.

حجم ویدیو: 6.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو
ارسال نظر:
  • امین الله کریمی

    با سلام و درود به شهیدان والامقام دفاع مقدس سال ۶۱ در تیرماه در گرمای سوزان کوشک درست چهارده قبل در سن 16 سالگی در تیپ ثارالله گردان قدس گروهان علی ق در آردوگاه حمید چریک بودیم سند افتخار جوانان آن نسل که علاه بر باز پس گیری کشور متجاوز تا هفده کیلومتر در خاک عراق رزمندگان ایران پیشروی نمودن و بر سند افتخار افرینی خود افزودن تقدیم به روح شهیدان و معلولین قطع نخاع روح شهید اسدالله رئیسی که 38 سال روی ویلچر بود امین الله کریمی جیرفت