داوری ۵۰۰۰ اثر در سوگواره "سرخ، سیاه به رنگ عشق"

کدخبر: 1043200

دبیر دومین دوره سوگواره "سرخ، سیاه، به رنگ عشق" از ارسال بیش از پنج هزار اثر در رشته‌های عکاسی، پوستر و تصویرگیری به دبیرخانه این دوره از سوگواره خبر داد

به گزارش «نسیم»، مسعود زنده روح کرمانی دبیر دومین سوگواره «سرخ‌، سیاه به رنگ عشق» با بیان این مطلب افزود: استقبال از این دوره از سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» بسیار خوب بوده است و از زمان انتشار فراخوان تعداد 5 هزار و 705 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی در بخش عکس بوده است، افزود: تعداد 416 اثر در بخش پوس‌تر و تعداد 281 اثر در بخش تصویرگری و همچنین مجموعا تعداد 5008 اثر در دو بخش عکاسی و بخش ویژه (خیمه‌ها و نجوا‌ها) در سایت این سوگواره ثبت که مراحل داوری این آثار از 16 آذرماه آغاز شده است.

به گفته زنده روح کرمانی، انتخاب و داوری بخش پوستر از روز گذشته 16 آذرماه با حضور مسعود نجابتی، کوروش پارسا‫نژاد و بیژن صیفوری آغاز شده است. در بخش تصویرگری با حضور علی هاشمی شهرکی، سیدفضل الله طباطبایی و محسن حسنپور کار انتخاب و داوری آثار از روز پنجشنبه 19 آذر انجام و همچنین افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی و حسن غفاری داوران عکس روز پنجشنبه 19 آذر آثار این بخش را انتخاب خواهند کرد.

دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق از تاریخ 26 آذر ماه در محل رواق هنری میلاد به نمایش در خواهد آمد و در همین روز آیین افتتاحیه و اهدای جوایز نیز در رواق هنری تهران برگزار می‌شود.

این سوگواره به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های محرم و صفر برج میلاد تهران و در ادامه ویژه برنامه‌های خیمه‌ها و نجوا‌ها در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری برگزار می‌شود.

ارسال نظر: