فرجی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"نقش نگار" علی عطشانی از ۲۳ دی ماه ‌اکران می‌شود

کدخبر: 2003302

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: : فیلم "آدم باش" مجید جوانمرد هم بعد از این در سینماهای نمایش‌دهنده فیلم "جامه دران" اکران خواهد شد.

غلامرضا فرجی در گفتگو خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز مقرر شد که فیلم «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی از 23 دی ماه در گروه آزاد اکران شود؛ البته طبق آیین نامه این فیلم باید از هفته آینده اکران شود؛ چرا که کف فروش فیلم «این سیب هم برای تو» بالا است، ولی به دلیل اینکه فیلم ها متضرر شود، «نقش نگار» از همین هفته اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فیلم «آدم باش» مجید جوانمرد در سینماهای نمایش دهنده فیلم «جامه دران» هم اکران خواهد شد؛ چرا که اکران این فیلم به پایان رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اظهار داشت: فیلم «خبر خاصی نیست» مصطفی شایسته هم از 23 دی ماه به جای فیلم «پی 22»و در گروه سینما کوروش اکران می شود، ولی فیلم «پی 22» در یکی از سالن های سینما کوروش نمایش داده می شود.

فرجی تصریح کرد: در جلسه امروز به فروش فیلم هایی که در شبکه های غیرمجاز تبلیغ می شوند، رسیدگی کردیم و از فیلم هیای که از طریق شبکه های غیرمجاز اقدام به تبلیغ نمی کنند، حمایت پیش از اکران خواهیم داشت و اکران فیلم «نقش نگار» هم به همین منظور زودتر انجام شده است.

ارسال نظر: