آیت الله نوری همدانی:

دلیل مشکلات منطقه عدم پایبندی به ولایت فقیه است/ انقلاب از سه رکن مردم ، اسلام و ولایت فقیه تشکیل شده

کدخبر: 2032692

رکن مهم انقلاب ولایت فقیه است، اگر کشورهای منطقه در رأس حکومت خود، ولی فقیه داشتند این همه گرفتار نبودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین نظام پرستاری کشور با بیان این که یکی از موضوعات مهم مسئولیت است و هرکسی عهده دار مسئولیتی است، باید به درستی به وظیفه خود عمل کند گفتند: خدمت به نظام اسلامی بسیار ارزشمند است.

این مرجع تقلید به جایگاه علم و عالم اشاره کردند و افزودند: اهل علم جایگاه با ارزشی در روایات دارند کسانی که در این راه قدم برمی دارند، ملائکه بال خود را برای آنها پهن می کنند.

وی بیان داشت: اهل علم باید در کنار علم به مسائل معنوی هم همت بگذارد و تعلیم و تعلم را با هم داشته باشد. کسی وجود او ارزشمند است که بتواند در همه ابعاد ترقی و رشد کرده و مفید واقع شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اهل علم باید سعی کنند در هدایت جامعه گام بردارند تا بتوانند موثر واقع شوند.

وی با بیان این که حوزه باید فقیه و مجتهد تربیت کند، گفت: جای تاسف است که نتوانستیم مانند سابق فقیه مجتهد در حوزه تربیت کنیم و در حال حاضر این خلاء وجود دارد.

ایشان بیان داشتند: حوزویان باید برخورد مناسب با مردم داشته باشند، اهل بصیرت باشند، این بصیرت در جامعه هم به وجود بیاورند.

نوری همدانی افزود: انقلاب از سه رکن مردم ، اسلام و ولایت فقیه تشکیل شده، لذا این مردم حق دارند مشکلات آنها برطرف شود، ولی باید این مشکلات را از نزدیک به مسئولین گفت تا آنها بشنود و برای از بین بردن مشکلات، تلاش خود را به کار گیرند.

ایشان بیان داشتند: رکن مهم انقلاب ولایت فقیه است، اگر کشورهای منطقه در رأس حکومت خود، ولی فقیه داشتند، این همه گرفتار نبودند.

ارسال نظر: