نمایش و نقد فیلم سینمایی "امکان مینا" در فرهنگ‌سرای فردوس

کدخبر: 2055899

فیلم سینمایی "امکان مینا" شانزدهمین ساخته کمال تبریزی در هشتادمین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگ‌سرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خانه فیلم فرهنگ‌سرای فردوس یک‌شنبه 31 مردادماه ساعت 18 در هشتادمین نشست سکانس خود با حضور برخی عوامل و «هیوا مسیح» منتقد سینما، فیلم سینمایی امکان مینا را در بوته نقد قرار می‌‌دهد.

این فیلم درباره خبرنگار جوانی است که زندگی عاشقانه ای با همسرش دارد اما در میانه راه، سرنوشت دیگری برای این زوج جوان رقم می خورد.

فیلم «امکان مینا» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی(سعید ملکان) و بهترین موسیقی متن(محمد رضا علیقلی) را دریافت کرد و در بخش های بهترین طراحی صحنه و لباس(بهزاد کزازی)، بهترین تدوین(محمد رضا موئینی و هدی موئینی)، بهترین فیلمبرداری(فرشاد محمدی)، بهترین بازیگر نقش اول زن(مینا ساداتی)، بهترین کارگردانی(کمال تبریزی)، بهترین فیلمنامه(فرهاد توحیدی و مرتضی اصفهانی) و بهترین فیلم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی و علی مردانه در این فیلم ایفای نقش کردند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

ارسال نظر: