رئیس بسیج صداوسیما:

اشک‌های حسینی ما همان مرگ بر آمریکا است

کدخبر: 2065478

علی فروغی در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند گریه های حسینی ملت ما؛ گریه سیاسی است و گریه ما همان مرگ بر آمریکا و زنده بودن آرمان آزادی قدس است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ‹ نسیم آنلاین › علی فروغی؛ رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی و رئیس بسیج صدا و سیما در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در تالار شهید آوینی بندرعباس درحال برگزاری است؛ گفت: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند گریه های حسینی ملت ما؛ گریه سیاسی است و گریه ما همان مرگ بر آمریکا و زنده بودن آرمان آزادی قدس است.

وی ادامه داد: بزرگداشت فرهنگ عاشورا با توجه به مقاومت ملت های مسلمان و آزادیخواه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر قرار باشد اتفاق مبارکی در چنین کشورهایی بیفتد، از برکت همین محافل بزرگداشت فرهنگ عاشورا میسر خواهد بود.

فروغی گفت: امام راحل(ره) فرمودند که لازم است در اشعار مسائل روز و ظلم مستکبرین بیان شود. ما معتقدیم اگر قرار باشد اتفاقی در کشورهای ستمدیده مثل سوریه و یمن حاصل شود و رهایی از مستکبران رخ دهد، از طریق همین محافل و مجالس اهل بیت(ع) خواهد بود؛ همچنین رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرده‌اند که هیئت‌ها نمی توانند سکولار باشند. هرکسی علاقمند به امام حسین(ع) است، یعنی علاقمند به اسلام سیاسی است.

ارسال نظر: