دیدار مدیران جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با نماینده حزب الله لبنان

کدخبر: 2070432

حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با جمعی از مدیران جمعیت با سید عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، حسین اسماعیلی و جمعی از مدیران با سید عبدالله صفی الدین دیدار و گفتگو داشتند.

در ابتدای این دیدار دبیرکل ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای حزب الله لبنان و گروه مقاومت به ارائه گزارش عملکردهای جمعیت پرداخت و بیان داشت که اهداف اصلی و پیش روی جمعیت رسیدگی به امورات خانواده های معظم شهدا و جانبازان است .

در ادامه این دیدار دکتر توحیدی به فعالیت های مطلوب مقاومت اسلامی حزب الله پرداخت و راهکارهایی جهت تقویت نیروهای مقاومت حزب الله در منطقه تشریح و ارائه داد و هدف اصلی را موفقیت و پیروزی حکومت های اسلامی بر مستکبرین جهان دانست.

سید عبدالله صفی الدین ضمن ابراز خرسندی از دیدار و گفتگو با چنین تشکلات ارزشمندی بیان داشت؛ حزب الله 2 هدف را پیش روی خود دارد که عبارتند از:

1- هر جمعیت و یا نهادی که بخواهد موفق گردد باید بر روی هدف اصلی خود تمرکز داشته باشد.

که در حال حاضر معضل اصلی ما بحث خانواده معظم شهدا و جانبازان می باشد که امتیاز بزرگی برای تشکل هایی چون شما می باشد و اعتقاد من براین است که چنین تشکلات ایثارگری به سمت سیاست جهت گیری نکنند و دور از مسائل اقتصادی و سیاسی فعالیت های خود را پیش ببرند و رسیدگی به مسائل خانواده شهدا و ایثارگران خود اجری جزیل همراه خود دارد.

2- مبحث دوم همکاری حزب الله است که بنده آمادگی حزب الله را برای هر گونه همکاری که در جهت امور خانواده شهدا و ایثارگران باشد اعلام می کنم چراکه ما هر چه داریم از انقلاب و شهدای انقلاب و شما مردم بزرگوار انقلاب اسلامی است.

ایشان در ادامه گفت؛ با بررسی شرایط شکی نیست که ارتباط بین خانواده شهدا لبنان با ایران اثر بزرگی بر تبادل فرهنگی 2 کشور خواهد داشت و آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا و جانبازان خواهیم بود.

در ادامه گفتگو پرکره سوالی مطرح نمود که آیا تغییرات سیاسی در انقلاب اسلامی تاثیری بر قدرت حزب الله داشته یا نه؟

سید عبدالله صفی الدین؛ درهیچ زمانی ما در مسائل سیاسی ایران مداخله نخواهیم کرد و تاکید و خط مشی ما فقط ولایت فقیه و رهبری بوده و مایل هستیم که مردم را سمت ولایت سوق دهیم و هدف اصلی ما چیزی به غیر از این نخواهد بود.

در انتها این دیدار سید عبدالله صفی الدین برای این تشکلهای مردم نهاد که در راه شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران قدم بر میدارند آرزوی موفقیت های روز افزون از درگاه خداوند مسئلت نمود.

ارسال نظر: