پس از پایان اکران فیلم "یتیم‌خانه ایران" ؛

اکران "گیتا" از نیمه‌ اول آذر در سینماهای کشور

کدخبر: 2072328

فیلم سینمایی "گیتا" به کارگردانی مسعود مددی از نیمه اول آذرماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین ساخته بلند مسعود مددی که به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری تولید شده، داستانی مادرانه دارد و از تولیدات مشترک موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

«گیتا» در نیمه اول آذرماه و پس از پایان اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید. پخش این فیلم بر عهده موسسه رسانه فیلمسازان است.

آنونس‌های فیلم «گیتا» برای نمایش در تلویزیون و سینماها نیز توسط مهدی مقدم و روح‌الله موحدی در حال ساخت هستند.

بر اساس این گزارش، «گیتا» سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و چندی قبل نیز به بخش مسابقه جشنواره فیلم اوهاکا مکزیک دعوت شد.

داستان این فیلم روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دلمشغولى‌هاى ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.

مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعى، حمید آذرنگ، سارا بهرامى، بهناز جعفرى، نادر فلاح، یلدا قشقایى، کتایون سالکى، محمدحسین محمدیان و رامین افشارى در آن به ایفای نقش می‌پردازند. مجید شیخ انصاری نیز تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

همچنین دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبردارى: همایون پایور، تدوین: رضا بهارانگیز، موسیقى: سعید شهرام، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیارى‌نیک، طراح گریم: سودابه خسروى، طراح صحنه: حسن روح‌پرورى، صدابردار، بابک اردلان، طراح و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر تولید: جلیل شعبانى، مشاور کارگردان: مجتبى راعى، مجرى طرح: مهدى کریمى، مدیر رسانه: شراره داودی. محصول مشترک موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر: