انیمیشن سینمایی "ناسور" در سینما روایت

کدخبر: 2073470

انیمیشن سینمایی "ناسور" به کارگردانی کیانوش دالوند در یکصد و یکمین برنامه "سینما روایت" با حضورعوامل نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده است تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبه رو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند .

انیمیشن «ناسور» در سال ۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت. همچنین «ناسور» با حضور در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را به دست آورد .

کیانوش دالوند (کارگردان، نویسنده فیلمنامه)، محمد حسین قاسمی (تهیه کننده)، داریوش دالوند (تهیه کننده)، مهدی تراب بیگی(بر اساس طرحی از مهدی پیرزادی و محمدرضا یارمحمدی) (نویسنده فیلمنامه)، آرش دولت آبادی (تدوین)، فرید سعادتمند (موسیقی)، فرزاد دالوند (کارگردان هنری)، حمیدرضا آشتیانی پور (مدیر دوبلاژ)، حمید ساکی (سرپرست فنی موشن کپچر)، کوروش دالوند (سرپرست جلوه های ویژه ، کارگردان فنی)، شراره داوودی (مدیر روابط عمومی) عوامل این انیمیشن هستند .

کیانوش دالوند (کارگردان)، محمد تقی فهیم (کارشناس و منتقد سینما) در یکصد و یکمین برنامه سینما روایت مهمانان این برنامه خواهند بود.

علاقمندان برای حضور دراین نشست به طور رایگان می‌توانند فردا (یکشنبه )ساعت 17.30 به سالن اسوه واقع در خیابان انقلاب نرسیده به پیچ شمیران نبش خیابان بهار جنوبی مراجعه کنند.

ارسال نظر: