از گیشه فروش چه خبر؟

سرتیپی: "یتیم‌خانه ایران" از مرز یک میلیارد و نیم گذشت/ هوشیار: "سیانور" سه میلیاردی می‌شود

کدخبر: 2079673

مدیرعامل موسسه فیلمیران گفت: "یتیم خانه ایران" به فروش یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومانی رسید، البته از این آمار تنها یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان مربوط به فروش فیلم سالن‌های سینما است.

علی سرتیپی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره آمار فروش فیلم «سلام بمبئی» گفت: این فیلم تا امروز توانست به فروش 7 میلیارد تومانی در کشور برسد، همچنین فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» هم از مرز یک میلیارد تومان گذشت و به فروش یک میلیارد و 640 میلیون تومان رسید.

مدیرعامل موسسه فیلمیران با بیان اینکه فیلم «متولد 65» هم به فروش یک میلیارد و 260 میلیون تومانی رسیده است، اظهار داشت: فیلم «یتیم خانه ایران» به فروش یک میلیارد و 530 میلیون تومانی رسید، البته از این آمار تنها یک میلیارد و 210 میلیون تومان مربوط به فروش فیلم در سالن های سینما است و مابقی مربوط به اکران فیلم در دانشگاه ها و سینما سیار بوده است.

سرتیپی درباره استقبال زیاد از فیلم «محمد رسول الله (ص)» گفت: باید بگوییم که تعداد زیادی از مردم در اکران اول فیلم، موفق به تماشای آن نشدند ولی بعد از اینکه فیلم در اکران های بین المللی دیده شود، مردم در اکران دوم استقبال خوبی از فیلم داشتند، به گونه ای که از دهه 80 به بعد چنین استقبالی در سینمای کشور وجود نداشته و اکران دوم فیلم مجید مجیدی یک استثنا به شمار می رود.

فیاض هوشیار، درباره آخرین آمار فروش فیلم «سیانور» بیان داشت: این فیلم الان به فروش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است، البته هفته جاری، هفته آخر اکران فیلم نیز خواهد بود.

محمدرضا صابری، مدیرعامل دفتر پخش نورتابان گفت: «نفس» ساخته نرگس آبیار هم به فروش یک میلیارد و 250 میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر: