برنامه‌های نهمین روز جشنواره فیلم فجر؛

"گشت ۲" در برج میلاد

کدخبر: 2086150

نهمین روز از جشنواره فیلم فجر نیز با نمایش فیلم "آهستگی" ساخته یاسر خیر در بخش سینما حقیقت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، نهمین روز از جشنواره فیلم فجر نیز با نمایش فیلم «آهستگی» ساخته یاسر خیر در بخش سینما حقیقت آغاز خواهد شد و در ادامه از این تعداد 3 اثر در بخش سودای سیمرغ شرکت دارد، اکران خواهند شد.

«کمدی انسانی» ساخته محمدهادی کریمی اولین فیلمی است که در ساعت 15:30 در کاخ جشنواره به نمایش در خواهد آمد، فیلمی که در بخش سودای سیمرغ نیز حضور دارد.

این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می‌بایست علی‌رغم خواست درونی اش همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند .

علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد، مهوش افشار پناه، عباس احمدی مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مردادی و بهاره کیان‌افشار و با حضور نیکی کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دومین فیلمی که امروز در کاخ جشنواره به نمایش در می آید، «اسرافیل» آیدا پناهنده است، این فیلم نیز در کنار 32 اثر دیگر بخش سودای سیمرغ به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می‌گردد... مرده‌گان زنده می‌شوند .

هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، علی عمرانی، سهیلا رضوی، پوریا رحیمی‌سام ، هدی زین‌العابدین، سودابه جعفر‌زاده و افشین سلیمان‌پور بازیگران این فیلم به شمار می رود.

سعید سهیلی نیز که با «گشت ارشاد 2» در این دوره از جشنواره فیلم فجر شرکت کرده، فیلمش را ساعت 20:30 امشب در برج میلاد به نمایش خواهد گذاشت، فیلمی که احتمالا یکی از حاشیه سازان این دوره از جشنواره خواهد بود.

داستان گشت ارشاد ۲ چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می شوند و عطا هم از کما بیرون می آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می شوند .

حمید فرخ نژاد ، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی همانند فصل اول این فیلم، به ایفای نقش می پردازند.

سانس آخر نمایش فیلم در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش «اشنوگل» ساخته هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرنسری اختصاص پیدا کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده … »

برزو ارجمند ، ماه چهره خلیلی ، کاوه سماک باشی ، رحیم نوروزی ، ماشاءاله شاهمرادی زاده ، آزیتا ترکاشوند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر: